1.034.879

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel

Amire a magyar reklám képes

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Geomédia Kiadói Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 264 oldal
Sorozatcím: Nagy Kreatív Könyv
Kötetszám: 11
Nyelv: Magyar   Angol  
Méret: 34 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: DVD-melléklettel. Színes fotókkal gazdagon illusztrálva. Védődobozban.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ez hosszú út volt - mondhatja az olvasó, miközben a tizedik Nagy Kreatív Könyvet tartja kezében. Tíz év nemcsak egy szakma, de egy kiadvány életében is nagy idő: rég túl vagyunk az első... Tovább

Előszó

Ez hosszú út volt - mondhatja az olvasó, miközben a tizedik Nagy Kreatív Könyvet tartja kezében. Tíz év nemcsak egy szakma, de egy kiadvány életében is nagy idő: rég túl vagyunk az első szárnypróbálgatásokon, a legendás kezdéseken és újrakezdéseken, többször leszűrtük a tapasztalatokat, megváltozott a piac, átalakult nemcsak a Nagy Kreatív Könyv, a de a Kreatív lap, a Kreatív Online, A Kreatív Online Hírlevél és az Intern is. Egy évtized eltelt, de a Nagy Kreatív Könyv még mindig "a reklámszakma kézikönyve". A kiadvány utolsó designváltása tavaly történt, és 2004-ben született meg az album első "kistestvére", a kétévente megjelenő Nagy Nyomdakönyv is.
A tizedik Nagy Kreatív Könyv megjelenése igazi ünnep. A jubileumra a Geomédia Kiadó az album mellé most egy DVD-t jelentetett meg, amelyen az elmúlt tíz év legjobb, legemlékezetesebb reklámjai szerepelnek, az ügynökség saját válogatásában. A "Szubjektív reklámtörténet, 1995-2004" című összeállításban a cégek az elmúlt tíz esztendő terméséből minden évből egy-egy a szívükhöz legközelebb álló kampánnyal szerepelnek. Biztosak vagyunk abban, hogy ez a válogatás izgalmas körképet nyújt a magyar kreativitás elmúlt évtizedéről.
A Nagy Kreatív Könyv idén is reprezentatív formában mutatja be a magyar kreatív szakma tavalyi termését, képet ad arról, miként gondolkodtak 2004-ben az ügynökségek, és mi mindent tettek le az asztalra a reklám-, kreatív-, és designcégek, a fotósok valamint az interaktív és rendezvényszervező ügynökségek.
Azzal a reménnyel nyújtjuk át tehát a tizedik Nagy Kreatív Könyvet és a DVD-mellékletet, hogy az album - úgy, ahogy eddig mindig - segítséget jelent abban, hogy bárki biztonsággal navigáljon a magyar reklámszakma történetében és fejlődésében. Vissza

Tartalom

Előszó 7
Ahol a kreativitást díjazzák 8
Reklámügynökségek 27
Kreatív ügynökségek 139
Integrált kommunikációs ügynökségek 157
Design stúdiók 167
Grafikai stúdiók 183
Interaktív ügynökségek 199
BTL ügynökségek 215
Rendezvény ügynökségek 241
Fotóügynökségek, fotósok 245
Index 253

Márk Szonja

Márk Szonja műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Márk Szonja könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel

DVD-melléklettel.

Állapot:
5.480 Ft
2.740 ,-Ft 50
22 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel Nagy Kreatív Könyv 2005 - DVD-vel

DVD-melléklettel.

Állapot:
5.480 ,-Ft
44 pont kapható
Kosárba
konyv