1.116.679

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Marketing

Budapest
Kiadó: Magánkiadás
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Varrott papírkötés
Oldalszám: 159 oldal
Sorozatcím: A versenyképes vállalat
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A világméretekben végbemenő tudományos-technikai forradalom a termelés technikája mellett a gazdálkodás módszereire is lényeges befolyást gyakorol. Ha szocialista iparunk fejlesztéséhez... Tovább

Előszó

A világméretekben végbemenő tudományos-technikai forradalom a termelés technikája mellett a gazdálkodás módszereire is lényeges befolyást gyakorol. Ha szocialista iparunk fejlesztéséhez hasznosítani kívánjuk a tőkés országok tapasztalatait, nem elégséges, ha csak technikai fejlődésüket kísérjük figyelemmel.
A tőkés országok gazdaságpolitikájában, a tőkés vállalatok gazdálkodásában, vezetésében és szervezésében szintén számos új módszer és eljárás honosodik meg, erre vonatkozóan is újabb tudományos felismerések születnek.
A tőkés gazdálkodás fő vonásait a politikai gazdaságtan elemzi, de emellett hasonlóan lényeges a tőkés vállalatok életének és gazdálkodásának mélyebb "naprakész" ismerete két szempontból is. Egyrészt a tőkés vállalatok fontos külkereskedelmi partnereink vagy versenytársaink, szemléletük és módszereik megismerése nélkülözhetetlen mind a kölcsönös kapcsolatok fejlesztéséhez mind ahhoz, hogy a velük való versenyben helyt tudjunk állni. Másrészt a tőkés vállalatok gazdálkodásának sok elemét magunk is hasznosíthatjuk, megfelelő adaptálással alkalmazhatjuk. Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ 5
I. Bevezetés 9
II. Termékpolitika 21
III. Marketing kutatás 33
IV. Az üzletmenet előrejelzése 69
V. Az ármegállapítás 85
VI. A termékek szétosztása 97
VII. Az értékesítő apparátus 103
VIII. Hirdetés és propaganda 113
IX. Értékesítési propaganda 131
X. A marketing-tevékenység ellenőrzése 141
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing Marketing Marketing

A gerinc kissé kopott. Az előlap hiányzik.

Állapot: Közepes
2.480 Ft
990 ,-Ft 60
8 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Marketing Marketing
Állapot:
2.480 Ft
1.240 ,-Ft 50
10 pont kapható
Kosárba