1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing az Európai Unióban

Kézikönyv kis- és középvállalkozóknak

Szerző
Lektor

Kiadó: Gazdasági és Közlekedési Minisztérium
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 176 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér ábrákkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A magyar EU-csatlakozás számos területen jelent új feladatokat a vállalkozások számára. Ezek az eddig végzett szakmai munkában nemcsak mennyiségi növekedést kívánnak meg, de jelentős szemléleti és... Tovább

Előszó

A magyar EU-csatlakozás számos területen jelent új feladatokat a vállalkozások számára. Ezek az eddig végzett szakmai munkában nemcsak mennyiségi növekedést kívánnak meg, de jelentős szemléleti és minőségi változást is kell jelenteniük.
A sok fontos terület közül kiemelkedik a versenyhelyzetben, a piacon történő helytállást segítő, korszerű marketing megismerése, alkalmazása. Mindezt olyan körülmények között, amikor nincs betanulási idő, a belföldi piac kitágult (10 milliósról 300 millió fölé nőtt), és a vevők részéről új követelmények jelentek meg (pl. élelmiszer-biztonság).
A könyv eligazodást kíván nyújtani a marketingelemzési módszerek között, bemutatja a programszerűen végzett marketingtevékenységet, segítséget nyújt a marketingstratégia kialakításában, külön részben tárgyalja az élelmiszer-gazdaságban nyíló, különleges marketinglehetőségeket, és konkrét esettanulmányokkal bizonyítja a marketing szükségességét és eredményességét. Vissza

Tartalom

BEVEZETÉS 5
I. A MARKETING TERVEZÉSE
1. A stratégiai vezetés történeti háttere 9
2. A marketingprogram kialakítása 17
3. Esettanulmányok 56
4. Mellékletek (a „Marketing tervezése" című fejezethez) 62
II. MARKETING AZ ÉLELMISZER-GAZDASÁGBAN
1. A magyar közösségi agrármarketing és az EU-csatlakozás 69
2. A közösségi marketing nemzetközi helyzete,
a különböző országok gyakorlata 79
3. A magyar közösségi marketing kialakulása és működése 89
4. Az agrármarketing szervezése a gyakorlatban 96
5. Agrár - marketing - koncepció 112
III. MARKETING A KÜLFÖLDI PIACOKON (EXPORTMARKETING)
- Útmutató a magyar élelmiszer-termelőknek
1. Amire a magyar exportőröknek ügyelniük kell 121
2. Önelemzés (kérdőívek a szisztematikus tervezéshez) 129
3. A stratégiák meghatározása 136
4. Az exportkapcsolatok kiépítése 140
5. Mellékletek 146
IV. BORMARKETING
1. A Tokaj Kereskedőház lehetséges marketingstratégiája
a román piacon 163
2. A tokaji bor ajánlott marketingje Belgiumban 171

Dr. Gaál Béla

Dr. Gaál Béla műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Gaál Béla könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing az Európai Unióban Marketing az Európai Unióban Marketing az Európai Unióban

A borító kissé kopottas, a könyv kötése enyhén sérült.

Állapot:
1.840 Ft
920 ,-Ft 50
14 pont kapható
Kosárba
konyv