1.031.304

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing- és reklámtevékenység szervezése 2.

0066-06-os modul/BTL-eszközök

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Lektor

Kiadó: Műszaki Könyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 164 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 20 cm
ISBN: 978-963-16-6518-5
Megjegyzés: Tankönyvi szám: MK-6501-7/II. Fekete-fehér fotókkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A rendkívül népszerű marketing- és reklámügyintéző szakképesítés 0066-06-os A marketing- és reklámtevékenység szervezése moduljához íródott a kétkötetes tankönyv. Célja, hogy a tanulókat megismertesse a jövendő foglalkozásukhoz elengedhetetlenül szükséges elméleti és gyakorlati ismeretekkel. A tankönyvek megvalósítják a vonatkozó szakmai és vizsgakövetelményekben előírt kompetenciák, szakmai ismeret-alkalmazások, szakmai készségek fejlesztését.
A második kötet a modul 4-7. tananyagegységét tartalmazza. Az ATL eszközök eredményességének csökkenésével egyre nagyobb teret nyernek akár önállóan is a BTL kampányok. A BTL eszközök közül a tankönyv kiemelten foglalkozik a POS-eszközök, a promóció, a DM és nem utolsó sorban a kereskedői ösztönző programok tervezésével, szervezésével és értékelésével, valamint az egyes területek jogi szabályozásával.
A tankönyv felépítésében az eredményes vizsgára - és egyben a jövendő munkavégzésre - való felkészülés játszik központi szerepet. Az egyes... Tovább

Fülszöveg

A rendkívül népszerű marketing- és reklámügyintéző szakképesítés 0066-06-os A marketing- és reklámtevékenység szervezése moduljához íródott a kétkötetes tankönyv. Célja, hogy a tanulókat megismertesse a jövendő foglalkozásukhoz elengedhetetlenül szükséges elméleti és gyakorlati ismeretekkel. A tankönyvek megvalósítják a vonatkozó szakmai és vizsgakövetelményekben előírt kompetenciák, szakmai ismeret-alkalmazások, szakmai készségek fejlesztését.
A második kötet a modul 4-7. tananyagegységét tartalmazza. Az ATL eszközök eredményességének csökkenésével egyre nagyobb teret nyernek akár önállóan is a BTL kampányok. A BTL eszközök közül a tankönyv kiemelten foglalkozik a POS-eszközök, a promóció, a DM és nem utolsó sorban a kereskedői ösztönző programok tervezésével, szervezésével és értékelésével, valamint az egyes területek jogi szabályozásával.
A tankönyv felépítésében az eredményes vizsgára - és egyben a jövendő munkavégzésre - való felkészülés játszik központi szerepet. Az egyes témakörök alfejezetei után kérdések és feladatok segítik a tanultak alkalmazását, a fejezetek után pedig változatos esettanulmány-gyűjtemény mutatja be az elméleti anyag gyakorlati megvalósulását. A kötet rendkívül gazdag képanyaga és humoros ábrái ösztönzik a tanulást, segítik a megjegyzést. Vissza

Tartalom

1. Eladáshelyi reklám, POS-eszközök 9
1.1. Az eladáshelyi reklám külső eszközei 9
1.2. Az eladáshelyi reklám belső eszközei 14
1.3. A vásárlói útvonal kialakítása 22
1.4. 1996. évi LVII. törvény a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról 27
Szemelvények 32
2. Értékesítésösztönzés, promóció 42
2.1. Az értékesítésösztönző program kidolgozása 44
2.2. Fogyasztókra irányuló értékesítésösztönzés 46
2.3. Az értékesítésösztönzés reklámetikai szabályai 61
Szemelvények 63
3. Kereskedők ösztönzése 81
3.1. Kereskedőkre irányuló értékesítésösztönzés 81
3.2. Promóciós ajándékok 90
3.3. Üzleti ajándékok 93
Szemelvények 101
4. Direkt marketing 111
4.1. A direktmarketing-akciók tervezése 113
4.2. Direkt mail 117
4.3. Telefonmarketing 122
4.4. Tv-shop, közvetlen ajánlat 126
4.5. Közvetlen internetes ajánlat (online marketing) 128
4.6. Közvetlen mobiltelefonos ajánlat 131
4.7. A direkt marketing további eszközei 132
4.8. A direkt marketing jogi szabályozása 137
Szemelvények 142
Komplex feladatok 149
Idegen szavak szótára 152
Angol szavak szótára 157
Marketing szakszavak 161
Irodalomjegyzék 163

Végné Faddi Andrea

Végné Faddi Andrea műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Végné Faddi Andrea könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv