1.048.145

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing nemzetközi színtéren

Esettanulmányok a hazai és külföldi piacokról

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Alinea Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 216 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 978-615-5303-88-3
Megjegyzés: További szerzők a tartalomjegyzékben. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


ISBN 9 >
Örömmel ajánlom a kötetet a nemzetközi marketing iránt érdeklődők figyelmébe. Ez az első olyan, magyar nyelven megjelent esettanulmány-gyűjtemény. amely időszerű témákról, valós, magyar vonatkozású, de nemzetközi témájú aktuális eseteket dolgoz fel.
A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció. az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális Online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig. Az esetek spektruma is teljes, hiszen foglalkoznak mind a hazai vállalatok nemzetközi piacra lépésével, mind a külföldi vállalatok hazai színtéren való működésével.
A Malota Erzsébet által szerkesztett esettanulmány-kötet komoly segítséget ad mind... Tovább

Fülszöveg


ISBN 9 >
Örömmel ajánlom a kötetet a nemzetközi marketing iránt érdeklődők figyelmébe. Ez az első olyan, magyar nyelven megjelent esettanulmány-gyűjtemény. amely időszerű témákról, valós, magyar vonatkozású, de nemzetközi témájú aktuális eseteket dolgoz fel.
A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció. az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális Online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig. Az esetek spektruma is teljes, hiszen foglalkoznak mind a hazai vállalatok nemzetközi piacra lépésével, mind a külföldi vállalatok hazai színtéren való működésével.
A Malota Erzsébet által szerkesztett esettanulmány-kötet komoly segítséget ad mind az oktatóknak, mind az alap- és mesterszakos hallgatóknak az elméleti anyag gyakorlati szempontú feldolgozásához. Hasznos információi miatt pedig minden, a nemzetközi vállalati gyakorlat iránt érdeklődő szakember számára is fontos olvasmány.
Rekettye Gábor, Pécsi Tudományegyetem, egyetemi tanár, az MTA doktora

9786155303883 Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing nemzetközi színtéren Marketing nemzetközi színtéren Marketing nemzetközi színtéren Marketing nemzetközi színtéren Marketing nemzetközi színtéren Marketing nemzetközi színtéren

A borító és néhány lap foltos. Néhány lapon aláhúzás, jelölés látható.

Állapot:
2.740 ,-Ft
14 pont kapható
Kosárba