1.034.168

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingkutatás

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 832 oldal
Sorozatcím: Marketing-szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN: 978-963-05-8646-1
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"A vállalatok vezetésében kulcsfontosságú a kutatás intelligens és átgondolt alkalmazása, hogy lépést lehessen tartani az üzleti élet változásaival. A legsikeresebbek kétségtelenül sokoldalú képzettséggel, magas szintű kommunikációs készségekkel rendelkeznek, és kreatívan képesek megközelíteni a problémákat. Jelentős eredmény, ha egy könyv, így Malhotra munkája is lehetővé teszi az olvasók számára ezen képességek megszerzését. Ez az összefoglaló mű már megállta a helyét mint az egyik legsikeresebb kiadvány ebben a témában, több mint 140 egyetemen használják az Egyesült Államokban, nyolc nyelvre fordították le, és számos különböző, angol nyelvű kiadása jelent meg. A siker annak is köszönhető, hogy a könyv a kutatás legmodernebb eszközeit - az internetet, a számítógépen futtatható elemzési szoftvereket és a legfrissebb menedzsmenttechnikákat - ötvözi, amelyek a kutatási módszertan élvonalába tartoznak." - Michael Baumgardner, PhD, a Burke Inc. elnöke és vezérigazgatója

Tartalom

Előszó17
Előszó a második magyar kiadáshoz18
Bevezetés20
Köszönetnyilvánítás25
A szerzőkről29
Bevezetés és a marketingkutatás korai szakasza31
Bevezetés a marketingkutatásba32
A kutatási probléma meghatározása és megközelítésének kidolgozása66
Esettanulmányok94
Kutatási terv kialakítása103
Kutatási terv104
Feltáró kutatási módszerek: szekunder adatok130
Feltáró kutatási módszerek: kvalitatív kutatás176
Leíró kutatási módszerek: megkérdezés és megfigyelés212
Ok-okozati kutatás: kísérlet254
Mérés és skálaképzés: alapok és az összehasonlító skálaképzés286
Mérés és skálaképzés: a nem összehasonlító skálaképzési technikák304
Kérdőívszerkesztés és nyomtatványok tervezése330
Mintavétel: terv és eljárások362
Mintavétel: a végső és kiinduló mintanagyság meghatározása394
Esettanulmányok417
Adatgyűjtés, -előkészítés és -elemzés435
Terepmunka436
Adat.előkészítés450
Gyakorisági eloszlás, kereszttábla és hipotézisvizsgálat476
Variancia- és kovarianciaelemzés518
Korreláció és regresszió548
Diszkriminancia- és logitelemzés582
Faktorelemzés612
Klaszterelemzés638
A többdimenziós skálázás és a conjoint-elemzés662
Jelentéskészítés és prezentálás694
Nemzetközi marketingkutatás714
Esettanulmányok733
Függelék747
Statisztikai táblák749
Jegyzetek764
Tárgymutató805
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv