1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketinglépések

Nyereséges növekedés és megújulás a 21. században

Szerző
Fordító

Kiadó: Park Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 177 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 15 cm
ISBN: 963-530-631-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Végeredményben elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell - a jövő elvárásainak megfelelően - módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az, aki a marketinget pusztán meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget.
Az internet, a globalizáció és a minden korábbinál erősebb verseny hatására a gazdaság gyökeres változásokon megy keresztül. A nemzetközi szaktekintélynek számító Phillip Kotler, a Park Kiadó gondozásában korábban megjelent Kotler a marketingről című könyv szerzője, valamint két társszerzője, Dipak C. Jain és Suvit Maesincee a problémát abban látja, hogy a marketingnek nem sikerül lépést tartania a piaccal. A könyvből megtudhatjuk,... Tovább

Fülszöveg

Végeredményben elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell - a jövő elvárásainak megfelelően - módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az, aki a marketinget pusztán meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget.
Az internet, a globalizáció és a minden korábbinál erősebb verseny hatására a gazdaság gyökeres változásokon megy keresztül. A nemzetközi szaktekintélynek számító Phillip Kotler, a Park Kiadó gondozásában korábban megjelent Kotler a marketingről című könyv szerzője, valamint két társszerzője, Dipak C. Jain és Suvit Maesincee a problémát abban látja, hogy a marketingnek nem sikerül lépést tartania a piaccal. A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő- és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján. A szerzők szerint alapos átértékelésre szorul a vállalati stratégia, hiszen csak így biztosíthatók újabb és újabb értékek a vevők számára a hagyományos virtuális piacon.
A radikálisan új marketingkoncepció, a holisztikus marketing a vállalatokat, vevőket és közreműködőket összekötő hálózatokra, illetve e közöttük zajló kommunikációra épül. Az új paradigma a hagyományos marketing bevált elemeit olyan digitális technikákkal ötvözi, amelyek segítségével az érintettek hosszú távú és jövedelmező kapcsolatot alakíthatnak ki egymással. Vissza

Tartalom

Előszó7
Marketingreform a digitális gazdaságban
A marketing központi szerepe az elektronikus gazdaságban13
Piacmegújítási stratégia39
Versenyterületek kidolgozása
A piaci lehetőségek feltárása59
Sikeres piaci ajánlatok tervezése71
A vállalkozásstruktúra tervezése87
Az üzleti infrastruktúra és az üzleti lehetőségek megteremtése99
A marketingtevékenységek tervezése115
Operációs rendszerek tervezése130
Piacmegújítás a nyereség és a növekedés szolgálatában137
Jegyzetek149
Név- és tárgymutató164
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketinglépések Marketinglépések

Az előlapon tulajdonosi pecsét látható. Néhány lapon bejegyzés található.

Állapot:
3.480 ,-Ft
17 pont kapható
Kosárba
konyv