1.115.733

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Menedzsment és marketing kezdőknek

Szerző
Sepsiszentgyörgy
Kiadó: Editura Publisher kiadó
Kiadás helye: Sepsiszentgyörgy
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 104 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN: 973-972-375-6
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Romániában is a piacgazdaságra való áttérés új embereket új ismereteket igényel. Az "állandó tanulás" elve világszerte teret hódít, hiszen az akceleráció, az információs társadalom ezt a mindennapi... Tovább

Előszó

Romániában is a piacgazdaságra való áttérés új embereket új ismereteket igényel. Az "állandó tanulás" elve világszerte teret hódít, hiszen az akceleráció, az információs társadalom ezt a mindennapi élet sürgető követelményévé teszi. A felnőttoktatás, a távoktatás erőteljesen behatol életterünkbe. A menedzsment, a marketing, az informatika nélkülözhetetlenek a gazdaságban. de az élet más területein is egyre jobban éreztetik jelenlétüket, hatásukat. Bár már több ízben is megfogalmaztuk azt a javaslatot, hogy ezek a tantárgyak kapjanak megfelelő helyet a középiskolai oktatásban, ennek gyakorlatba ültetése még várat magára. Ennek a hiánynak a pótlására szántuk kézikönyvünket, amely széles körben hasznosítható bevezető és továbbképző tanfolyamokon, az oktatásban, de számíthat az átlagos olvasó érdeklődésére is. Köszönettel tartozunk Moldován István matematikusnak, aki az Informatika menedzsereknek című fejezet összeállításában közreműködött. A szerző Vissza

Tartalom

1. FEJEZET A gazdaságtan alapfogalmai 7
2. FEJEZET Menedzsment - elmélet és gyakorlat 16
Rövid történeti áttekintés
3. FEJEZET A vezetés funkciói és a vállalat funkciói 29
4. FEJEZET A vállalkozói szellem 35
5. FEJEZET A vállalatvezetés módszertana 44
6. FEJEZET Hogyan készítsünk vállalati diagnózist? 56
7. FEJEZET Hogyan készítsünk üzleti tervet? 72
8. FEJEZET A vezetés integrált információs rendszere 79
9. FEJEZET Informatika menedzsereknek 87
10. FEJEZET Marketing 94

Dr. Domokos Ernő

Dr. Domokos Ernő műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Domokos Ernő könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Menedzsment és marketing kezdőknek Menedzsment és marketing kezdőknek Menedzsment és marketing kezdőknek

A borító kissé kopottas, belső oldala enyhén foltos.

Állapot:
1.680 Ft
840 ,-Ft 50
4 pont kapható
Kosárba