kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Előszó | 7 |
| Első fejezet | 8 |
| Természet és kegyelem | |
| Aquinoi és az autonómia | |
| Festők és irók | |
| Természet a kegyelem ellen | |
| Leonardo da Vinci és Raphael | |
| Második fejezet | 18 |
| A természet és kegyelem egysége | |
| A reformáció és az ember | |
| Többet az emberről | |
| Reformáció, Renaissance és az erkölcs | |
| Az egész ember | |
| Harmadik fejezet | 23 |
| A modern tudomány kezdete | |
| Kant és Rousseau | |
| Modern-kori modern tudomány | |
| Modern-kori modern erkölcsiség | |
| Hegel | |
| Kierkegard és a kétségbeesés vonala | |
| Negyedik fejezet | 34 |
| Az ugrás | |
| Szekuláris exisztencializmus | |
| Vallásos exisztencializmus | |
| Az új teológia | |
| Felső-szintbeli tapasztalatok | |
| Nyelvi analízis és az ugrás | |
| Ötödik fejezet | 43 |
| A művészet, mint felső-szintre ugrás | |
| Költészet: a késői Heidegger | |
| Művészet: André Malraux | |
| Picasso | |
| Bernstein | |
| Pornográfia | |
| Az abszurd-szinház | |
| Hatodik fejezet | 51 |
| Őrültség | |
| A "felső szint" a filmben és televizióban | |
| Felső-szinti miszticizmus | |
| Jézus a meghatározatlan jelkép | |
| Hetedik fejezet | 59 |
| Ésszerűség és hit | |
| A Biblia helyt állt magáért | |
| Magunkból kiindulva és mégse... | |
| A tudomány forrása, amire szükségünk van | |
| Az "ugrás a sötétbe" mentalitás | |
| A változatlan egy változó világban |