kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 187 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Bevezetés | 9 |
| Általános vezetéselméleti ismeretek | 11 |
| Didaktikus párbeszéd a konzulenssel | 11 |
| Bizonytalanság a terminológiában | 12 |
| A vezetési funkciók értelmezése | 18 |
| Motivációs elméletek | 29 |
| Szemelvények | 35 |
| A menedzserszerű iskolavezetés időszerűsége | 35 |
| Lexikonokból | 40 |
| Az intrinzik motivációi történetéhez | 42 |
| Kérdések - feladatok | 43 |
| A tervezés követelményei, az iskola munkaterve | 45 |
| Ajánlások a téma feldolgozásához | 45 |
| A tervezés követelményei | 46 |
| Az iskolai munkaterv tartalma | 53 |
| A tervkészítés menete | 58 |
| A munkaterv jóváhagyása | 61 |
| Különböző tervezési technikák | 62 |
| Dokumentumok | 67 |
| A Petrik Lajos Vegyipari Szakközépiskola munkaterve | 67 |
| Az iskolaszék szervezeti és működési szabályzata | 81 |
| Az Ady Endre Középiskolai Leánykollégium Alkotmánya | 85 |
| Kérdések - feladatok | 87 |
| A szervezés alapelvei, a tanév szervezési feladatai | 89 |
| A szervezés sok gonddal jár | 89 |
| A szervezés fogalma és elvei | 90 |
| Az iskolai munka szervezése | 92 |
| Nevelési formák a tanórán kívül | 106 |
| Szemelvények | 110 |
| Egy visszaemlékezésből a tantárgyfelosztásról | 110 |
| Színesebb választék | 111 |
| Dokumentumok | 113 |
| A tantárgyfelosztás, órarendkészítés szempontjai | 113 |
| Kérdések - feladatok | 114 |
| Az ellenőrzés fogalma és célja, a pedagógiai ellenőrzés | 117 |
| A konzulens szemelvénygyűjteménye | 117 |
| Az ellenőrzés fogalma és célja | 118 |
| A pedagógiai ellenőrzés jellemzői | 121 |
| A tanítási órák ellenőrzése | 127 |
| Szemelvények | 138 |
| A tanítási óra | 138 |
| Szellemi nagykorúságom kezdete | 139 |
| Magyarórán | 139 |
| Dokumentum | 141 |
| Az igazgató ellenőrző tevékenysége | 141 |
| Kérdések - feladatok | 142 |
| Az értékelés tartalmi követelményei, értékelés az iskolában | 145 |
| Az értékelés kényes feladat | 145 |
| Az elemzés lehet strukturális és genetikus | 146 |
| Az értékelés szembesítést jelent | 147 |
| Az iskola munkájának értékelése | 148 |
| Szemelvények | 153 |
| A pedagógiai értékelés | 153 |
| A pedagógus munkájának értékelése | 154 |
| Dokumentum | 155 |
| Ellenőrzés, értékelés az iskolában | 155 |
| Kérdések - feladatok | 156 |
| A döntés felelőssége, konfliktusok, pedagógusetika | 157 |
| Záró fejezet, záró párbeszéd | 157 |
| A döntés jelentősége és formái | 158 |
| Stratégiai döntések | 160 |
| A döntés jellemzői | 164 |
| A döntés módszerei | 164 |
| Konfliktusok a nevelőtestületben | 166 |
| A pedagógusetikáról | 169 |
| Dokumentumok | 173 |
| Egy stratégiai döntés | 173 |
| Egy szükséges változtatás szempontjai | 176 |
| Szemelvények | 177 |
| Fájdalmas döntések (Megyei város iskolaigazgatója) | 177 |
| Levél egy kezdő tanárhoz | 178 |
| Kérdések - feladatok | 181 |
| Bibliográfia | 184 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.