A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Ez a füzet megpróbálja röviden körvonalazni a piackutatás lényegét, alapvető módszereit és technikáit. Az ESOMAR célja e tájékoztatóval, hogy a potenciális felhasználókat segítse a marketing e...
Tovább
Előszó
Ez a füzet megpróbálja röviden körvonalazni a piackutatás lényegét, alapvető módszereit és technikáit. Az ESOMAR célja e tájékoztatóval, hogy a potenciális felhasználókat segítse a marketing e speciális és érdekes ágának megismerésében.
Különösen azok érdeklődésére számíthatunk, akik a kis- és középvállalatoknál, illetve a pénzügyi szektortól kezdve egészen az egészségügyi szektorig terjedő szolgáltató szervezeteknél, az önkormányzatoknál dolgoznak; és e témával kívánnak foglalkozni. Nagy segítséget nyújthat ezen kívül a marketingigazgató, kereskedelmi igazgatók és gazdasági szakértők, illetve a fejlődő országok üzletemberei, valamint az üzlettel és marketinggel foglalkozó egyetemi és főiskolai hallgatók számára.
A szerző szíves engedelmével átvettünk néhány rövid kivonatot és példát John Downham "Piackutatás" című oktató anyagából.
Vissza
Tartalom
Előszó
Mi a piackutatás? 1
Miért van szükség piackutatásra? 2
A piackutatás társadalmi és kereskedelmi értéke 5
Piackutatás - olyan rejtelmesen hangzik! 7
A piackutatás vizsgáló köre 9
Honnan szerzi a piackutatás az információkat? 11
Desk Research/szekunder kutatás 11
Többmegbízós kutatások 12
Kvantitatív kutatás (felmérések) 17
Kvalitatív kutatás 21
Hogyan tervezzünk meg egy kérdőívet? 26
Mintavétel 33
Interjúvolás és ellenőrzés 40
Teszt marketing 44
Adatfeldolgozás és táblázatba foglalás 50
Zárójelentés 52
ESOMAR irányelvek 55
ESOMAR-kiadványok jegyzéke 56
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.