kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tudni, hogyan Oktatási Stúdió |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 140 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 19 cm x 13 cm |
| ISBN: | 963-00-4209-6 |
| Megjegyzés: | Színes fotókkal. |
| Előszó | 7 |
| A nyelvtanulás hardvere, gondolatok magáról a nyelvtanulóról 1. | 9 |
| Túllépni a statikus stratégián | |
| Feszültségmentesség | |
| Bontsuk meg az egyhangúságot | |
| A szorgalom előfeltétele | |
| Your heart | |
| Motiváció, motiváció! | |
| Motiváltak vagyunk... | |
| Hol a vége? | |
| A nyelvtanulás hullámán | 13 |
| Szövegtestek | 22 |
| Az idegen szavak tanulásának eszközei és módszerei 1. | 17 |
| Világképek | 18 |
| A szógyűjtő füzet | |
| Szókártya | |
| Szókártya mondattal | |
| Szótár-regiszter | |
| Kifejezések, idiómák | |
| A szókincs extenzív növelése | |
| Szabadon választott olvasmány | |
| Szabadon választott olvasmány 2. | |
| Könnyű olvasmányok, kétnyelvű kiadványok | |
| Tematikus szógyűjtés | 35 |
| Szövegtestek | 40 |
| Készségépítés. A nyelvtudás mint új készségek, készségismeretek elsajátítása | 43 |
| Világképek | 44 |
| Készségismeretek | |
| Kommunikációs készség | |
| Készségfajták sorrendje | |
| Nyelvi anyagok különbsége | |
| Extenzív feldolgozás | |
| Az elsajátítás | |
| Nem ismerni! | |
| Tudni! | |
| Közlés kontra tökéletlenség | 47 |
| Szövegtestek | 54 |
| A nyelvtanulás akadályai. A tanulás akadályainak elhárítása | 61 |
| Világképek | 62 |
| Tanulni nehéz, mert | |
| Vannak-e negatív programjaink? | |
| Érzelmi szűrőink | |
| Az érzelmi szűrő kikapcsolása | |
| A szuper intenzív tanfolyam mítosza | |
| Ne csináljunk (nagy) adósságokat | |
| A kritikus tömeg. A nyelvtanulás kerekei | 65 |
| Szövegtestek | 72 |
| A nyelvtanulás hardvere, gondolatok magáról a nyelvtanulóról 2. | 75 |
| Világképek | 76 |
| Lépjen közelebb! | |
| Tartsa rendben az önértékelését! | |
| Figyelmünk fókuszában | |
| Mire jó egy pontos cél? | |
| Kimeneti elvárások | |
| Elsősorban eszköz - nem pedig cél | |
| Feketén fehéren | |
| Egyensúly | 83 |
| Szövegtestek | 90 |
| Az idegen szavak tanulásának eszközei és módszerei 2. | 95 |
| Világképek | 96 |
| Szótárfüzet | |
| Szótárolvasgatás | |
| "Könnyű" szavak gyűjtögetése | |
| Egynyelvű szótár | |
| A szóegyenlet egyénítése | |
| Szócsoportok | |
| A tankönyv olvasása | |
| Párhuzamos tankönyvek olvasása | 99 |
| Szövegtestek | 104 |
| Tanulási technikák, elvek, eljárások | 109 |
| Világképek | 110 |
| Hozzákezdeni a tanuláshoz | |
| Figyeljünk oda! | |
| Segít a megszokás | |
| Segít a változatosság | |
| Tanulási terv | |
| Visszacsatolás | |
| Dokumentációs füzet | 113 |
| Szövegtestek | 120 |
| A nyelvhasználat készségterületei 1-2. | |
| Az idegen nyelven történő beszéd, hallás, szövegértés | 123 |
| Világképek | 124 |
| Mono | |
| Jó kiejtés | |
| Fonológiai szita | |
| Magnózz! | |
| Hanganyagok - részekből az egészet | |
| Beszédgyakorlatok "kötött szövegen" | |
| Előkészületek a megszólalásra | 127 |
| Szövegtestek | 132 |
| Irodalomjegyzék | 137 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.