kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Oktatási Minisztérium |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Kapcsos keménykötés |
| Oldalszám: | 289 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 30 cm x 30 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | A kapcsos könyv a Comenius 2000 programja I-IV., VII-VIII. fejezetet tartalmazza, az V-VI. fejezeteket (Comenius 2000 program II. intézményi modell) nem. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
| I. Középpontban a minőség - a minőségfejlesztés oktatáspolitikája | |
| II. A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program modelljeinek általános bemutatása | |
| III. A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program I. intézményi modellje - "Partnerközpontú működés" - modell-leírás | |
| IV. Fogalommeghatározás a COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program bemutatásához, illetve az I. intézményi modell - "Partnerközpontú működés" - leírásához | |
| V. A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program II. Intézményi modell - teljes körű minőségirányítás | |
| VI. Fogalommeghatározás a COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program II. Intézményi modell - teljes körű minőségirányítás - leírásához | |
| VII. Minőségmenedzsment rendszerek áttekintése | |
| VIII. A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program I. és II. intézményi modelljének bevezetéséhez ajánlott módszerek rövid bemutatása | |
| Bevezetés a minőségfejlesztésről való gondolkodásba | |
| Mit gondolunk a minőségről | 1 |
| Ki mondja meg, hogy mi a minőség? | 2 |
| Mit tehetünk a minőségért? | 6 |
| A partnerközpontúságról | 8 |
| Együtt - magasabb szinten | 10 |
| Hogyan kezdjünk hozzá a minőségfejlesztéshez? | 12 |
| Hogyan dolgozzunk együtt? A team-munkáról | 14 |
| Újfajta vezetői felelősség | 16 |
| Hogyan építsünk erősségeinkre? | 17 |
| Hogyan tanuljunk másoktól és egymástól? | 18 |
| Hogyan változik az intézmény élete, ha belekezd a minőségfejlesztésbe? | 21 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program | |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program célja | 1 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program stratégiai célkitűzései intézményi szinten | 3 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program stratégiai célkitűzései fenntartói és ágazati szinten | 4 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program alapelvei | 6 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program jövőképe | 7 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program felépítése, szerkezete | 8 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program intézményi szintjének modelljei | 12 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program fenntartói szintjének modelljei | 19 |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program I. Intézményi modellje - "Partnerközpontú működés" - modell-leírás | |
| Nyitott önértékelés | 1 |
| Az érdekelt felek azonosítása | 2 |
| Az érdekelt felek igényeinek és elégedettségének felmérése | 3 |
| Az igények elemzése | 4 |
| A célok és prioritások meghatározása, illetve módosítása | 5 |
| Intézkedési terv készítése | 6 |
| Az intézkedési tervek megvalósítása | 6 |
| Az intézkedési tervek megvalósításának értékelése | 7 |
| Korrekciós terv készítése és megvalósítása | 7 |
| Irányított önértékelés | 7 |
| Fogalommeghatározás a COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program bemutatásához, illetve az I. intézményi modell - "Partnerközpontú működés" - leírásához | |
| A COMENIUS 2000 közoktatási minőségfejlesztési program I. és II. intézményi modelljének bevezetéséhez ajánlott módszerek rövid bemutatása | |
| Bevezető | 1 |
| Adatfeldolgozási technikák | 3 |
| Mintavételi eljárások | 6 |
| Összehasonlító elemzések | 8 |
| Fókuszcsoportos felmérés | 10 |
| Kérdőíves felmérés | 13 |
| A partnerek azonosítása | 15 |
| Személyes interjúk | 17 |
| Szülői interjúterv | 19 |
| Tanulói interjúterv | 21 |
| Vezetői interjúterv | 24 |
| Vezetői helyzetértékelő kérdőív | 26 |
| A team-munka alapelvei | 28 |
| Trendvizsgálat | 31 |
| SWOT-elemzés | 33 |
| Fontosság/megfelelés diagram | 36 |
| A gyerekek elégedettségének, elvárásainak vizsgálata óvodában | 37 |
| Klímateszt | 39 |
| A SWOT-PEST analízis kombinált alkalmazása | 41 |
| Hogyan dolgozzunk teamben? | 45 |
| 7S módszer | 48 |
| A célmeghatározás folyamatának támogatása | 51 |
| Az intézkedési tervek értékelése és korrekciója radardiagram segítségével | 54 |
| Segédanyag az I. intézményi modellt bevezetők számára a partneri igény- és elégedettségmérés és igényelemzés munkaszakaszaihoz | 57 |
| Erőtérelemzés | 60 |
| Cédulázás | 61 |
| Ötletroham (brainstorming) | 61 |
| A 635 módszere | 62 |
| Szempontmátrix | 62 |
| Módszertani tábla | 63 |
| Hatáselemzés - Pareto-elv | 63 |
| Ok-okozati elemzés - halszálkadiagram (Ishikawa diagram) | 64 |
| Fadiagram | 64 |
| KJ-S diagram | 67 |
| Az irányított önértékelés módszertana | 69 |
| Folyamatleltár, folyamattérkép, valamint folyamatszabályozás kidolgozási és bevezetési ütemtervének készítése | 72 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.