kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tóth Könyvkereskedés és Kiadó Kft. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Debrecen |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 267 oldal |
| Sorozatcím: | Thot - Tudomány és műveltség |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-9161-45-4 |
| Előszó helyett | 3 |
| A tanuló, a gyerek magatartás-konfliktusáról | 7 |
| Magatartás, konfliktus és összetevői | 9 |
| Az okok keresése | 16 |
| Indítékok értelmezése, szerepe | 18 |
| Konfliktusok, szokásviselkedés | 21 |
| Sajátos módszerekkel ők is segíthetők, nevelhetők | 26 |
| Magatartás, szerepjáték, szorongás, bűntudat | 33 |
| Válaszút előtt a konfliktust okozó tanuló | 38 |
| "Valahol elszakadt egy láncszem" | 47 |
| Ellenszenves vagy nem rokonszenves érzület | 50 |
| Egy szituációról beszélünk | 56 |
| A tanuló, a gyerek személyes kapcsolatai mikrokörnyezetében | 59 |
| A szakember és a tanuló magatartás-konfliktusa | 62 |
| Az értékelhető kommunikáció és elismerés | 73 |
| A feladatok ne haladják meg a tanuló képességeit | 76 |
| Belső konfliktusokat elhárító folyamatok | 80 |
| A szülők ideálisnak vélt elképzelései pillanatok alatt omolnak össze | 90 |
| Konfliktust okozó tanuló anamnézise | 93 |
| Passzív nevelés és következménye | 95 |
| Modellkövetés a családban | 98 |
| Konfliktust okozó magatartású tanuló a környezetében | 102 |
| A segítő mediátor elégedettsége | 106 |
| A segítő mediátor és az értő figyelem | 113 |
| A tanuló nyugtalanító, konfliktust okozó viselkedése nem szűnik meg máról holnapra | 117 |
| Módszerek, lehetőségek között válogatva | 121 |
| A tanuló, a segítő egymásra talált | 123 |
| A tanuló saját énjének befolyásoló hatása | 127 |
| A tanuló visszanyeri önbizalmát | 135 |
| A segítő tevékenységét a tudatosság hatja át | 140 |
| A tanuló és saját motivációi, értékképzetei, kapcsolódási erői | 142 |
| Célok kijelölése | 148 |
| Ha minél többet szeretnénk megtudni a tanulóról | 153 |
| Kijelentve is rákérdezhetünk, "megszólíthatjuk" a tanulót | 158 |
| A tanulónak is meg kell adni a lehetőséget | 166 |
| Szülői nevelés beállítódás | 168 |
| Szociális tanulás és magatartásmód. Megmutatni, megtanítani | 174 |
| Magatartásminták követése | 177 |
| Feszültség a munkakapcsolatban | 185 |
| A tanuló és kapcsolatai, azonosságtudata | 189 |
| A személyiségfejlesztés mint a nevelés, a segítés elsődleges alapfunkciója | 192 |
| A személyiségfejlesztés megvalósulása | 195 |
| A segítő beavatkozás | 199 |
| Segítési módok, módszerek keresése | 205 |
| Az emlékezés segítségével oldjuk fel a konfliktust | 208 |
| A tudatalatti képzetek? | 212 |
| Az indulatáttétel mint a konfliktus feloldásának egyik módja | 214 |
| Az indulatáttétellel feltárhatjuk a tanuló személyiségét | 218 |
| Konfliktusforrások. A tudatalattiakat hozzuk a felszínre | 222 |
| Az elhallgatott és kimondott szavak | 226 |
| A konfliktust okozó gyerek | 229 |
| Keressük a konfliktus középpontját | 234 |
| A tanuló fantáziája. Beszéljen önmagáról | 237 |
| A szakember-tanuló kapcsolat végéig mit tanul meg a tanuló? | 244 |
| Amikor a tanuló azon fáradozik, hogy fölénybe kerüljön | 246 |
| A tanulónak újra kell definiálnia konfliktusát | 249 |
| A tanuló igyekszik visszatartani információit | 251 |
| Amikor már nincs szükség több találkozóra | 258 |
| Bibliográfia | 263 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.