kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Szegedi Tanárképző Főiskola Szakszervezeti Bizottsága |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szeged |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
| Oldalszám: | 332 oldal |
| Sorozatcím: | Módszertani Közlemények |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva. |
| Hoffmann Ottó: Útkeresés az anyanyelvi nevelésben | 51 |
| Hoffmann Ottó: Útkeresés az anyanyelvi nevelésben | 119 |
| Hunyadi János Általános Iskola Osztályfőnöki Munkaközössége: Mi legyen az osztályfőnöki munkaterv? | 259 |
| Kelendi Gyuláné: Jellemnevelés a napközi otthonban | 130 |
| Lajkó Lajos: Szituációs játék az alsó tagozatos osztályfőnöki órákon | 188 |
| Nyilas István - Vasváry Zoltán: A rendszerek tanítása az általános iskola 3. osztályában | 307 |
| Papp János: Különböző szervek, szervrendszerek boncolása az élővilág szakkörön | 314 |
| Révész István: Néhány javaslat a 8. osztlyos elektrotechnikai ismeretek és gyakorlatok tanításában | 133 |
| Sárdi Imréné: Főiskolások tapasztalatgyűjtése egy általános iskolai matematikaórán | 320 |
| Somfai Lászlóné: Az alkotóképesség fejlesztése tervező feladatokon | 57 |
| Szalai Jánosné: A tájékoztató füzetről | 318 |
| Szombathy Miklós - Vasváry Zoltánné: Helymeghatrozás derékszögű koordinátákkal | 251 |
| Szemle | |
| Bereczki Sándor: Vendégh Sándor. A didaktika alapjai a szakmai képzést nyújtó iskolák oktatói számára | 76 |
| Bereczki Sándor: A. V. Darinszkij - Csoma Gyula (szerk.): A felnőttnevelés problémái | 140 |
| Bereczki Sándor: Gáspár László: Egységes világkép, komplex tananyag | 265 |
| Bokányi Dezsőné - M. A. Korcsic: 4000 | 75 |
| Elekes Mihály: Gyermekeink a tömegkommunikáció sodrában | 201 |
| Hajzer Lajos: R. Sz. Giljarevszkij - B. A. Sztarosztyin | 74 |
| Hajzer Lajos: A. I. Kajdalova - I. K. Kalinyina | 142 |
| Hajzer Lajos: K. Sz. Gorbacsevics | 206 |
| H. Tóth Erika: Sz. V. Kologrivova | 284 |
| Juhász Károly: A Tanítók XV. Nyári Akadémiája | 139 |
| Kreuter Vilmosné: Bárdos Lajos: "Kicsinyek kórusa" I. elemzése a karvezető szemszögéből | 324 |
| M. A. Korcsic - Krékits József: Pod red. | 328 |
| Sípos Sándorné: A Tanárok X. Nyári Akadémiája a Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán | 137 |
| Mihály Endre: Jósa Zoltán (1914-1980) | 322 |
| Szebenyi Péter: Társadalomtudományi taxonómiák és tantervek az Amerikai Egyesült Államokban és Angliában II. | 69 |
| Szendrey Sándor: I. I. Kotov | 205 |
| Veszprémi László: Horváth Márton: Közoktatáspolitika és általános iskola | 73 |
| Tanítványainknak ajánlhatjuk | 79 |
| Tanítványainknak ajánlhatjuk | 145 |
| Tanítványainknak ajánlhatjuk | 208 |
| Tanítványainknak ajánlhatjuk | 267 |
| Tanítványainknak ajánlhatjuk | 329 |
| Cikkek, tanulmányok | |
| D. Göndös Szilvia - Domján József: Az iskolai munka látással-világítással összefüggő ergonómiai kérdései | 209 |
| Dobcsányi Ferenc: Búcsú Németh Istvántól, a Módszertani Közlemények alapító főszerkesztőjétől | 145 |
| Dobcsányi Ferenc: Gondolatok műelemzésünk gyakorlatáról I. | 225 |
| Dobcsányi Ferenc: Gondolatok műelemzésünk gyakorlatáról II. | 300 |
| Dobóné Berencsi Margit: A 10-14 éves korúak anyanyelvi nevelése a családban | 171 |
| Fülöp László: A nyelvi jelrendszer kapcsolata más rendszerekkel | 216 |
| Gácser Józsefné: Az építészet nyelve a képzőművészeti nevelésben | 22 |
| Isky László - Katics László: A sportmozgások formájának vizsgálata | 163 |
| Juhász Gyula Tanárképző Főiskola Neveléstudományi Tanszéke: Gondolatok a fegyelemre nevelésről | 25 |
| Kálmán Jánosné: A SZÍN-HÉT helye a képzőművészeti nevelésben | 18 |
| Keczer Tamás: Továbbtanulással kapcsolatos félelmi motívumok vizsgálata általános iskolai tanulóknál | 175 |
| Kerékgyártó Imre: Az emberi kapcsolatok forradalma | 1 |
| Kerékgyártó Imre: A kapcsolatteremtés művészete | 81 |
| Kerékgyártó Imre: A bontakozó személyiség kapcsolata önmagával | 146 |
| Kerékgyártó Imre: Interperszonális kapcsolatok és a nevelés | 209 |
| Kerékgyártó Imre: Az anya és a gyermek kapcsolata | 269 |
| Krostein Gábor: Példaképek a pedagógiában | 14 |
| Makk Ferencné: Egy ötödik osztály közösséggé alakulásának problémái | 226 |
| Riesz Béla: A közösségi magatartás értékelésének módszertani kérdései II. | 8 |
| Riesz Béla: A közösségi magatartás tanulói értékelése és önértékelése | 88 |
| Vidéki Mátyás: A pedagógiai logika érvényesülése a felső tagozatos tanulók világnézeti nevelésében | 280 |
| Zukovits Imre: Az ismeretek gyakorlati alkalmazása és a feladatlapok | 30 |
| Zukovits Imre: A gondolkodásra nevelés problémái az általános iskola felső tagozatában egy felmérés alapján | 59 |
| Zukovits Imre: Különböző életkorú felső tagozatos tanulók összefüggés-felismeréseinek és feladatmegoldásainak összehasonlítása | 153 |
| Új tanterveinkről | |
| Bonifert Domokosné - Szántó Lajos: Az egyszerű gépek és hőerőgépek, a teljesítmény és a hatásfok tanítása 7. osztályban | 43 |
| Csorba Győzőné - Leövey Jenőné - Molnár Sándor: Az 5. osztály torna oktatási anyaga | 113 |
| Farkas Katalin - Varga Sándorné: Megjegyzések a "Közösség és személyiség" témakörű osztályfőnöki órák megtartásához | 109 |
| Földy Ferenc: Az alsó tagozatos tanulók személyiségfejlesztése az általános iskolai nevelés-oktatás tervének megvalósításával | 248 |
| Franyó István: A biológia művelődési anyaga az 1978-as általános iskolai tantervben | 231 |
| Giricz Béla: Rajztanmenet az általános iskola 5. osztálya számára I. | 235 |
| Giricz Béla: Rajztanmenet az általános iskola 5. osztálya számára II. | 286 |
| Nagy Zsuzsanna: A cél, feladat, követelmény értelmezése az általános iskolai kémiatanításban | 38 |
| Oláh Emőd: Az általános iskola 1. osztályos ének-zenei követelményei az új tantervben - az óvoda aspektusából | 106 |
| Szandi Ágnes: Könyv- és könyvtárhasználat | 185 |
| Székely Istvánné: A periódusos rendszer tanítása az általános iskola 7. osztályában | 178 |
| Műhely | |
| Abrudbányay János: Általános megfigyelési szempontok az egyes napközi otthoni foglalkozások elemzéséhez, ellenőrzéséhez, értékeléséhez | 522 |
| Berkes Miklósné: Gondolatok egy József Attila-vers komplex esztétikai elemzéséről | 193 |
| Budai Júlia: Kötetlen programú órák az orosz nyelv tanításában | 125 |
| Daragó József: Játék és matematika | 197 |
| Hegedűs Andrásné: Kulturális foglakozások a napközi otthonban | 63 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.