1.034.855

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2009. április

A kommunikációs szakma lapja - XVIII. évfolyam 4. szám

Szerkesztő

Kiadó: Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 64 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 23 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Vélemények
Nemzetközi 4
Nézőpont - Hammer Ferenc a válságkommunikációról 6
Vásárlók könyve - Para-Kovács Imre a Soproni Magyarország-filmjéről 8
Pop-suli - Magyari Péter a szavazókat bevonó politikai kampányokról 10
Reklámfilm - Tordai Péter a Blikk kampányáról 12
Reklámvizsga - Román Balázs a MAKSZ-kampányról 13
Médiamérleg - Kerti Attila az Opel Insignia bevezető kampányáról 14
Médiamustra - Csuday Gábor a Mr. és Mrs. című Tv2-műsorról és a Ringier új sportmagazinjáról 16
Olvasói levél - Mentes Endre a magyar celebkultúráról 17
125 - Reibach János, az Issues Management és Lakatos Zsófia, a Hill Knowlton ügyvezetője arról, hogy profitálhatnak-e a prügynökségek a gazdasági válságból? 18
Könyv - Pál Zsombor az Első HÍR-es könyv és Bátorfy Attila a The Cultural Studies Reader című könyvekről 20
Bizniszluch - Bock Bisztró 21
Bloggerek mondták - 21
Portré: Vegyesboltos - Interjú Pallagi Ferenccel, a Bors főszerkesztőjével 22
Fókusztéma: Nyomdaipar 26
Melléklet: Lappiac
Megborsozva 32
Mint a nagyok 34
Válságbiztos média 36
Reklám
Bemutatódivat - Kétélű fegyver az ügynökségek prezentációjának szinpadias becsomagolása 40
Magányos harcosok - Csak átmenetileg szeretnek szabadúszóként dolgozni a magyar kreatívok 42
Marketing
Központosítanak - Kerekasztal-beszélgetés nemzetközi márkák alaptálalásának tanulságairól 46
Én, a brand - Előretörőben a személyes marketing 50
Pr
Bocsánat - Válságkommunikáció az E.ON-nál és a Budapest Airportnál 52
Média
Nehéz követni - Erősödő pozícióharc az online ügynökségi piacon 54
Műhely
Ki mit mér, úgy arat - Somogyi Péter Pál és Gazsó Gábor, az Admedia Interaktív két vezetője a közös online és offline mérési megoldásokról 56
Karrier
Hullám - A legfontosabb karrierhírek 58
Stafétabot - Interjú Halász Gyulával, a HD Group frissen kinevezett kreatívigazgatójával 9
Én csináltam - Beszélgetés Varga Álmos helyszínkeresővel 60
K V - Egri Tamás, a Redworks ügyvezetője 64
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kreatív 2009. április Kreatív 2009. április Kreatív 2009. április

A gerinc enyhén kopottas.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba
konyv