1.034.791

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2009. március

A kommunikációs szakma lapja - XVIII. évfolyam 3. szám

Szerkesztő

Kiadó: Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 72 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 23 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Persze, hogy a valóságról lesz szó már megint. Moray MacLennan, az MC Saatchi hálózat nemzetközi vezetője nem tartozik éppen a legnépszerűbb emberek közé a szakmában: A campaign brit szaklap egyik... Tovább

Előszó

Persze, hogy a valóságról lesz szó már megint. Moray MacLennan, az MC Saatchi hálózat nemzetközi vezetője nem tartozik éppen a legnépszerűbb emberek közé a szakmában: A campaign brit szaklap egyik év eleji számában például azt írták róla, hogy a brit reklámpiac azon szereplői között találjuk, akiket "nyíltan utálnak" szélesebb körökben. Afelől azonban általában nincs vita, hogy olyan erőskezű vezető, aki nehéz helyzetekben is nagyon jól tudja irányítani cégét.
AcLennan az említett Campaign február 13-i számában (péntek 13. volt, jelzem az erre fogékonynak) összefoglalta, hogy szerinte mit kell tenni annak, hogy szerinte mit kell tenni annak, aki túl akarja élni a kommunikációs ipart kiemelten durván sújtó gazdasági válságot. Sokan sokfélét írtak már persze erről, tisztában vagyok vele, hogy a megmondóblogoktól a gazdasági válságtanácsokkal és jóslatokkal van tele a média. Ennek ellenére mégis érdemes pár percet szánni MacLennan tízes listájára, mert ritkán olvasni ennyire bullshit-mentes értékelést arról a zűrzavarról, ami körülöttünk van. Érteni fogjuk persze azt is, miért nem szeretik olyan nagyon ezt az embert a kollégái és üzletfelei. De - mint mondja - a népszerűség nem is szerepel túl előkelő helyen céljai között. Vissza

Tartalom

VÉLEMÉNYEK
Nemzetközi 6
Nézőpont - Z. Karvalics László a parkolási bíróságok körüli kommunikációról 8
Vásárlók könyve 10
Magyari Péter az ateista kampányról 12
Román Balázs a Penny Market kampányáról 15
Olvasói levél 17
Csuday Gábor a Dunungguide.hu weboldalról 18
Könyv 22
Bizniszlunch 23
Bloggerek mondták 23
MELLÉKLET:
Focirádió 34
Törvényhozóktól sújtva 36
Maguktól játszák 40
REKLÁM:
Ezt tudják 44
Szabad a pálya 46
MARKETING
A nyugat bűntudata 48
A mellébeszélést nem lehet eladni 50
PR
Bizalmatlan kapcsolatok 52
MÉDIA
Ki süti majd? 56
Megosztva 60
MŰHELY
Láthatóbban és hatékonyabban 64
KARRIER
Hullám 66
Stafétabot 67
Én csináltam 68
KV 72
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kreatív 2009. március Kreatív 2009. március Kreatív 2009. március

A borító enyhén töredezett.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba
konyv