A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2011. április

A kommunikációs szakma lapja - XX. évfolyam 4. szám

Szerkesztő

Kiadó: Professional Publishing Hungary Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 80 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 23 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Rosszul mutat, ha egy cégnek ügyvéd a tulajdonosa. Ezt a megoldást általában akkor szokták alkalmazni üzletemberek, amikor nem szeretnének nyilvánosan megjelenni, mint tulajdonosok. Láttunk már... Tovább

Előszó

Rosszul mutat, ha egy cégnek ügyvéd a tulajdonosa. Ezt a megoldást általában akkor szokták alkalmazni üzletemberek, amikor nem szeretnének nyilvánosan megjelenni, mint tulajdonosok. Láttunk már ilyet sokszor. Azt, hogy ez jobb-e, mint az offshore-ozás, nem igazán tudom eldönteni, hiszen nem vagyok adószakértő.
Hogy mindez miért érdekes? Azért, mert Fellegi Tamás, a jövendő Fidesz-kormány egyik minisztere még a választások előtt eladta a Heti Válaszban, a Lánchíd Rádióban és a Class FM-ben tulajdonos, Infocenter.hu nevű cégének 51 százalékát, minden bizonnyal azért, hogy miniszteri kinevezése után ne vádolhassák azzal, hogy tisztsége összeférhetetlen üzleti érdekeltségeivel. Vissza

Tartalom

Rajt
Görög marketing rulez - Karvalics Attila a meglepetések erejéről 4
Reklámmentes Budapestet? - Zubreczki Dávid arról, hogy régen sem volt minden jobb 6
Lassan mondom - Magyari Péter a Széll Kálmán-terv kommunikációjáról 8
Távkapcsolat - A Budapest Bank új kampányának elemzése 12
A közösség és a cunami - A japán katasztrófa és az online média 20
Múzeummarketing 26
A "múzeum nem raktár" Interjú Ledényi Attilával az Edge Communications vezetőjével 38
Sztorik
A fürdővízzel a gyereket is? - Újratárgyalják a BKV közterületi reklámszerződéseit 52
Farkastörvények a közterületi piacon 54
Kuponnal verébre - Feljövőben a közösségi vásárlás 58
Véresen komolytalan - Tombolt az erőszak és szex az állatvédő kampányokban 62
Emberek
Készenlétben - Beszélgetés Kis-Guczi Péterrel, a Lánglovagok.hu főszerkesztőjével 72
Felfokozott időszak - Interjú Bakos Piroskával, az uniós elnökség szóvivőjével és háziasszonyával 80
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kreatív 2011. április Kreatív 2011. április
Állapot:
940 Ft
350,-Ft 50 25
2 pont kapható
Kosárba
25% garantált kedvezmény!
konyv