| Kiadó: | Vince Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
| Oldalszám: | 324 oldal |
| Sorozatcím: | A pedagógusképzés könyvtára |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 16 cm |
| ISBN: | 963-9192-19-8 |
| Előszó | 7 |
| Motiváció. Elmélet és kutatás | 9 |
| Bevezetés a motiváció témájához: elmélet és kutatás | 11 |
| Elméleti megközelítések | 21 |
| Célkitűzés-elmélet | 23 |
| Tantermi motiváció attribúciós megközelítésben | 41 |
| A motiváció mérésének és növelésének stratégiái: Szempontok az önszabályozott tanulás elősegítéséhez és a teljesítmény fokozásához | 61 |
| Az akarat egyéni különbségei: válogatott konstruktumok és mérőeszközök | 83 |
| Az ázsiai nevelés motivációs kérdései | 13 |
| A motiváció szociokulturális megközelítése | 129 |
| Csoportok motiválása | 149 |
| A csapatok motiválásának néhány kérdése | 151 |
| A katonák motivációja: összefüggések a vezetés és a kis egységek teljesítménye között | 179 |
| Pszichológiai ellenállás a feladatmotivációban és a teljesítményben | 19 |
| Stressz okozta szorongás egyéneknél és csoportoknál szimulátor környezetben | 209 |
| Egyének motiválása | 227 |
| Kíváncsiság és explorációs viselkedés | 229 |
| A kreativitás mérése és tanítása | 253 |
| Egy általános gondolkodásfejlesztő program hatásai veszélyeztetett tanulók motivációjára és kognitív fejlődésére: A GKF-program eredményei | 271 |
| Vezetésre motiválva: A vezetői teljesítmény diszpozicionális és élettörténeti előzményei | 293 |
| Tárgymutató | 321 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.