| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 177 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-17-5131-7 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. Tankönyvi száma: 52 788. |
| Bevezetés | 7 |
| A kontrollhelyzet | 16 |
| Általános szempontok | 16 |
| Az ellenőrzés mint motivációs tényező | 21 |
| Az eredmények bemutatása és értékelése | 24 |
| Következtetések | 63 |
| A versenyhelyzet | 67 |
| A verseny genezise és szerepe | 67 |
| Az iskoláskor előtti gyerekek versenyhelyzetével kapcsolatos kísérletek | 68 |
| A motivációs kontrollhelyzet és a versenyhelyzet szerepe az iskolai tanulásban. Összefüggések | 86 |
| Az egyéni teljesítmény túlszárnyalása | 93 |
| Következtetések | 101 |
| A játékhelyzet | 105 |
| A kutatás elméleti kerete és hipotézise | 105 |
| Az eredmények bemutatása és értékelése | 107 |
| Következtetések | 119 |
| A teljesítmény mint motivációs tényező | 123 |
| A teljesítmény általános jellemzése | 123 |
| A kutatás | 125 |
| Az eredmények ismertetése és értékelése | 127 |
| Következtetések | 140 |
| A motivációs helyzetek differenciált aspektusai | 143 |
| Általános megjegyzések | 143 |
| Az adatok bemutatása és értékelése | 144 |
| Következtetések | 167 |
| Befejezés. Végső konklúziók | 171 |