| Előszó | 11 |
| Mikor működik egy ötlet? | 13 |
| Az ötlet megfogalmazása | 13 |
| A hírnév keresése | 14 |
| A pénzszerzés mint motíváló tényező | 15 |
| Az ötlet megfogalmazása | 16 |
| A cél tiszta megfogalmazása | 16 |
| Amikorra az ötletből megvalósítható terv válik | 18 |
| A producer és feladatai | 19 |
| Az alapvető feladatok | 21 |
| A tervezés | 21 |
| A szervezés | 21 |
| A munkaerőfelvétel és a szereposztás | 22 |
| Az irányítás | 23 |
| Az ellenőrzés | 24 |
| Fundraising | 27 |
| Általános megfontolások | 28 |
| A fundraising igazgató | 29 |
| Az adományozott bevételek forrásai | 31 |
| Az állami források | 31 |
| Az alapítványok | 33 |
| A magánalapítványok szerepe a kultúra finanszírozásában Magyarországon | 33 |
| A művészeteket támogató alapok és alapítványok | 38 |
| A zeneművészet | 38 |
| A színházművészet | 39 |
| A film- és a videoművészet | 40 |
| Az amatőr művészet | 41 |
| A vállalatok | 42 |
| A mecénás szeméből | 44 |
| A magánszemélyek | 49 |
| Az adományozott bevétel előkerítésének módjai | 51 |
| Az éves propaganda-kampány | 51 |
| A tagsági propaganda | 52 |
| Az egyesített pénzalap-kampány | 52 |
| A "Telethon" - televíziós és rádiós kampány | 52 |
| A jótékonysági előadások és a különleges események | 53 |
| Az önkéntesek | 53 |
| A természetbeni árak és szolgáltatások | 53 |
| Egy anyaintézet által szabott támogatás | 54 |
| A sikeres fundraising alapjai | 54 |
| A vezetőség | 54 |
| A tervezés | 55 |
| Az igazgatás és az adminisztráció | 55 |
| A kommunikáció | 56 |
| Az időzítés | 57 |
| Az ellenőrzés | 58 |
| Az adománykérvény | 59 |
| A kezdeti kapcsolat | 59 |
| Alapszabályok, amelyek alapján a kérvényeket elbírálják | 60 |
| A pályázatírás fortélyai | 61 |
| Összegzés | 64 |
| A színházi marketing | 67 |
| Bevezetés | 67 |
| A színházi marketing | 69 |
| A piac meghatározása, elemzése | 71 |
| A környezet | 71 |
| A piackutatás | 71 |
| A közönség | 72 |
| A megcélzott piac | 74 |
| A termék | 74 |
| A megfoghatatlanság | 74 |
| Az ingadozás | 75 |
| A próbaelőadás - a színház "terméké"-nek tesztje | 75 |
| A helyszín | 75 |
| A telemarketing | 76 |
| A Direct Mail | 78 |
| Az ár | 81 |
| A reklám | 81 |
| A hirdetés | 82 |
| A propaganda | 85 |
| Az értékelés | 87 |
| A tervezés | 88 |
| A marketing terv | 89 |
| Összegzés | 93 |
| A költségvetés elkészítése | 95 |
| Három fontos tilalom | 96 |
| A költségek becslése | 99 |
| A tőkeköltségvetés | 100 |
| A rezsiköltségvetés | 102 |
| Az előzetes költségek tervezése | 103 |
| A működési költségvetés | 105 |
| A turné költségvetésének elkészítése | 108 |
| Az éves becsült költségek kiszámítása | 110 |
| A bevételek becslése | 111 |
| A jegyek árának megállapítása | 111 |
| A potenciális jegy-árbevétel meghatározása | 112 |
| A pénztáron kívüli forrásokból származó jövedelem | 114 |
| A támogatásból származó potenciális bevételek becslése | 116 |
| A nyereség (vagy veszteség) előrejelzése | 117 |
| A költségvetés egyensúlyba hozásának lehetőségei | 118 |
| A megkeresett jövedelem növelése | 119 |
| A hozzájárulásból származó jövedelem növelése | 119 |
| A kiadások csökkentése | 120 |
| Összegzés | 121 |
| Vállalkozási formák, adók, TB-kötelezettségek és egyéb szörnyűségek | 123 |
| A vállalkozási formákról | 124 |
| Az önálló tevékenység mint vállalkozás | 124 |
| Társas vállalkozások | 127 |
| Az általános forgalmi adó (ÁFA) | 130 |
| Társadalombiztosítási kötelezettség (TB) | 131 |
| A tb-járulék mértéke | 131 |
| Egészségügyi és nyugdíjjárulék | 132 |
| Egyéb szörnyűségek | 133 |
| A Szolidaritási Alaphoz való hozzájárulás | 133 |
| A helyi adók | 133 |
| A szakképzési hozzájárulás | 133 |
| Partnerlista | 135 |
| Kiegészítés | 163 |
| A szerződések | 165 |
| A szerzői jog | 167 |
| A szerző | 168 |
| A színpadi művek felhasználási szerződései | 176 |
| A megírási szerződés | 177 |
| Az előadási szerződés | 179 |
| A színpadi művekhez fűződő egyéb felhasználási jogok | 182 |
| A színházi rendezők joga a hatályos magyar jog szerint | 190 |
| Díszlettervező, jelmeztervező | 192 |
| A nemzetközi szerződéses gyakorlata | 193 |
| A megfilmesítési jogok | 197 |
| A producer általában szeret részesedni a megfilmesítési jogok eladásából | 197 |
| Filmtársaság is rendelkezhet alapvető jogokkal a műre vonatkozóan | 198 |
| A drámai változattal kapcsolatos jogok | 199 |
| Megfilmesítési jogok - az első visszautasítás joga | 199 |
| Más filmtársaság bevételeiből való részesedés | 199 |
| A filmtársaság és a zenei, illetve kiadói jogok | 200 |
| Szerződésminták | 201 |
| Szerződés a producer és a szerző között | 201 |
| Megbízási szerződés | 217 |
| Szerződés jegyforgalmazára | 221 |
| Függelék | 223 |
| Függelék a marketing című fejezethez | 223 |
| Forrás | 224 |