kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Comenius Bt. |
---|---|
Kiadás helye: | Pécs |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 390 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
Bevezetés | 7 |
Csanádi Gabriella: A pécsi Korai Fejlesztő és Integrációs Központ cél- és feladatrendszere, illetve működése | 8 |
Dr. Hollódy Katalin: A pszichomotoros retardáció korai identifikálása | 18 |
Dr. Vekerdy Zsuzsanna: Rehabilitáció gyermekkorban | 29 |
Dr. Vekerdy Zsuzsana - Dr. Szabó Éva: Korai fejlesztést igénylő állapotok orvosi diagnosztikai lehetősége | 57 |
Dr. Kiss Péter: Az orvosi vizsgálat szempontjai és gyógypedagógiai vonatkozásai | 68 |
Dr. Csíki Erzsébet: A biológiai és környezeti faktorok szerepe a fogyatékosság és a pszichés rendellenesség kialakulásában | 70 |
Dr. Szabados Péter: A korai neurorehabilitáció orvosi szempontjai | 71 |
Pálos Krisztina: Sérült gyermek a családban | 72 |
Dr. Borbély Sjoukje - Jászberényi Márta - Kedl Márta: A korai gyógypedagógiai-pszichológiai fejlesztés lehetőségei egyéni és kiscsoportos foglalkozásban | 75 |
Moravcsik Ágnes: A korai fejlesztés dilemmái | 83 |
Udvardi Gabriella: A szurdopedagógus munkája a korai fejlesztésben | 90 |
Dr. Vincze Olga: A halláscsökkenések differenciál-diagnosztikája gyermekkorban | 96 |
Téglás Ildikó - Téglás Annamária: A korai hallásfejlesztés szerepe a beszédfejlődésben | 99 |
Jelinek Beáta - Kiss Bernadett: A konduktív pedagógia szerepe a korai fejlesztésben | 105 |
Bódis Éva: Gyógytornáról általában és a korai fejlesztésben | 120 |
Torda Katalin: A tiflopedagógus munkája a korai fejlesztésben | 130 |
Dr. Méhes József: A látássérült gyermekek korai fejlesztésének lehetőségei | 136 |
Molnár Béláné: Látássérült gyermekek korai fejlesztése | 139 |
Dr. Borbély Sjoukje: Néhány tapasztalat a vak gyermek korai fejlődéséről és fejlesztéséről | 142 |
Keszthelyi Gyöngyi: A logopédus szerepe a korai fejlesztésben | 149 |
Pálos Krisztina: A fejlesztőpedagógia lehetőségei a gyermeki érés és a fejlődési rendellenességek tükrében | 161 |
Balogh Brigitta: Zeneterápia a korai fejlesztésben | 170 |
Tóth Katalin: Vizuális nevelés a korai fejlesztésben | 177 |
Hárdi István: A dinamikus rajzvizsgálat | 188 |
Andreas D. Fröchlich: Bazális stimuláció | 191 |
Dr. Buday József: A Down-szindrómás gyermek | 203 |
Kissné Haffner Éva: A korai fejlesztés jelentősége a 2-4 éves Down-szindrómás gyermekek óvodaelőkészítő csoportjában | 206 |
R. Hay Ottília: A Down-szindrómás gyermekek korai irányított családi nevelési modelljének továbbfejlesztéséről és tapasztalatairól | 212 |
Dr. Bernolák Béláné: Mozgáskorlátozottak korai komplex szomatopedagógiai fejlesztése | 219 |
Lakatos Katalin: Korai vízi fejlesztés a HRG-módszer alkalmazásával | 223 |
Ángyás Erzsébet: Konduktív pedagógia a Nemzetközi Pető Intézetben | 233 |
Dévény Anna: Módszerismertető - Dévény speciális manuális technika-gimnasztika = DSGM | 237 |
Dr. Bernolák Béláné: Új törekvések a mozgásfogyatékos gyermekek iskoláskor előtti nevelésében | 240 |
Rosta Katalin: A testséma fejlesztés jelentősége az alapkultúrtechnikák elsajátításánál | 245 |
Csanádi Gabriella: Diszlexia | 247 |
Dékány Judit: Betekintés a diszkalkulia elméletébe, néhány gondolat a korai fejlesztés lehetőségeiről a diszkalkulia-prevenció keretében | 276 |
Dr. Buday József: Lateralitás vizsgálatok tanulási zavarban szenvedők körében | 283 |
Dr. Gósy Mária: Diszfázia és tanulási nehézség | 287 |
Pálos Krisztina: A magatartás - (viselkedés-) zavarok pszichológiai és pedagógiai alapjai | 290 |
Dr. Zsoldos Márta: Sindelar-féle komplex fejlesztő eljárás a tanulási zavarokat okozó részképesség gyengeségének felismerésére és terápiájára | 307 |
Dr. Schneider Júlia - Dr. Simon Ferenc: A beszédpercepció, a tanulási nehézségek és a magatartászavarok összefüggései a mindennapi gyakorlatban az orvos szemével | 308 |
Dr. Hollós Mária: Tanulási zavar komplex prevenciós terápiája óvodáskorban | 312 |
Dr. Páli Judit: Gondolkodási stratégiák: óvodáskorú gyerekek gondolkodásának vizsgálata, a tanulási nehézségek felismerése és megelőzése a játék adta lehetőségekkel | 314 |
Dr. Páli Judit: A játék mint a lehetséges terápiás módszerek közös fókusza | 318 |
Dorner Márta: A tanulási zavarok hatása a személyiségfejlődésre - Családterápia | 322 |
Nagy Éva: Szenzoros integrációs terápia elmélete és gyakorlata | 325 |
Szvatkó Anna: A szenzoros integrációs terápia újabb diagnosztikus lehetőségei csecsemő- és kisgyermekkorban | 327 |
Lakatos Katalin: Összehangolt szárazföldi és vízi fejlesztés a tanulási és magatartászavarok leküzdésében | 330 |
Lakatos Katalin: A szenzoros integrációs terápia alkalmazása viselkedési zavaros gyermekeknél | 334 |
Dr. Weiss Mária: Autista? Autisztikus? | 339 |
Dr. Fekete Mátyás: Szerotonin vizsgálatok tapasztalatai autizmusban | 346 |
Székely Margit: Az autisztikus gyermekek fejlesztése | 349 |
Dr. Zsoldos Márta - Rosta Katalin: Leomlottak a falak | 362 |
Andrek Andrea: A kompetens magzat | 364 |
Irodalomjegyzék | 388 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.