A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Magyar Pedagógia 1994/1-2.

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata - 94. évfolyam 1-2. szám

Szerző

Kiadó: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 176 oldal
Sorozatcím: Magyar Pedagógia
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

TANULMÁNYOK
Nagy József: Én(tudat) és pedagógia 3
Nagy Mária: Kontroll és autonómia a tanári szakmában 27
Gaul Emil: Egy tantárgy vajúdik - A magyar munkaoktatás ötven éve 37
Csapó Benő: Az induktív gondolkodás fejlődése 53
Kékes Szabó Mihály: A tanárképzés kereteinek kialakulása a kolozsvári
egyetemen 81
Tóth Gábor: A tanítóképző-intézeti zenetanárok képzése 95
SZEMLE
Kelemen Elemér: Neveléstörténet - OPKM 113
T. Neville Postlethwaite: A tantervfejlesztés és értékelés feladatai Magyarországon 127
Schöner Alfréd: Szemléltető oktatás a XIX. század második felében Magyarországon 143
KÖNYVEKRŐL
Paul Ewald: Max A. Eckstein és Harold J. Noah: Középiskolai vizsgák:
nemzetközi kitekintés a vizsgák rendszerére és gyakorlatára 153
Szabolcs Éva: Mann Miklós: Kultúrpolitikusok a dualizmus korában 156
INFORMÁCIÓK
Doktori programok 159
Eötvös Loránd Tudományegyetem Neveléstudományi Tanszék 159
József Attila Tudományegyetem Pedagógiai Tanszék 165
Kossuth Lajos Tudományegyetem Neveléstudományi Tanszék 171
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv