A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing, reklám

Ötnyelvű értelmező kéziszótár

Szerkesztő

Kiadó: Képzőművészeti Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 601 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar   Angol   Francia   Orosz  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN:
Megjegyzés: Ötödik nyelv a német.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Gazdálkodó szervezeteink, vállalataink tevékenységében mindinkább előtérbe kerül a piacközpontú, marketing szemlélet. A marketing eszköztárában kimagasló helyet foglal el az értékesítést... Tovább

Előszó

Gazdálkodó szervezeteink, vállalataink tevékenységében mindinkább előtérbe kerül a piacközpontú, marketing szemlélet. A marketing eszköztárában kimagasló helyet foglal el az értékesítést előmozdító, a szűkebb, tágabb, vagy éppen a legszélesebb nyilvánosság felé irányuló ún. marketing-kommunikáció, amelynek legismertebb formája a reklám. A reklámnak mint gazdasági kategóriának a funkcióját a közgazdaságtudomány határozza meg. Ha azonban a reklám fogalmát és működésének jellegzetes vonásait közelebbről vesszük szemügyre, megállapíthatjuk, hogy a reklámszakmának akár elméleti, akár gyakorlati művelésében felmerül a más tudomány és szakágak reklámmal érintkező határterületein való eligazodás igénye is. Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing, reklám Marketing, reklám Marketing, reklám Marketing, reklám

A könyv gerince és a lapélek kissé elszíneződtek. A borító belső oldalán ex-libris címke található.

Állapot:
1.650 Ft
610,-Ft 50 25
12 pont kapható
Kosárba
25% garantált kedvezmény!
konyv