kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Közlekedéstudományi Egyesület Városi Közlekedési Ágazati Szakosztály |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
| Oldalszám: | 138 oldal |
| Sorozatcím: | Vitaindító referátumok |
| Kötetszám: | 1 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 28 cm x 20 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | 500 példányban jelent meg. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
| A nagyobb távlatra történő városi közlekedéstervezés kérdései hazánkban - városrendezési szempontból | |
| Az urbanizáció | |
| A tervezési távlat és ütemei | |
| A nagytávlatu városrendezési tervezés módszere | |
| Milyen adatokat adhat a településtervezés a közlekedéstervezés számára | |
| A városrendezési igények közlekedéstervezési vonatkozásban | |
| A nagyobb távlatra történő városi közlekedéstervezés kérdései hazánkban - közlekedésfejlesztési szempontból | |
| A városi forgalom várható fejlődése | |
| Az egyéni és a tömegközlekedés optimális aránya | |
| Gépjármüvek parkolása és tárolása | |
| Városközpontok közlekedési problémái | |
| Sopron | |
| Eger | |
| Veszprém | |
| Oroszlány | |
| A számitógépek alkalmazása a város uthálózat tervezésében | |
| A módszer alapeszméje és felépitése | |
| Az utazások keletkezése | |
| Az utazások szétosztása | |
| Forgalom ráterhelés | |
| Az utazások szétosztása | |
| Forgalom ráterhezlés | |
| Az utazások szétosztása tömegközlekedési eszközök és magánjármüvek között | |
| A tervezési folyamat | |
| Forgalmi vizsgálat | |
| Az uthálózat tervezése az elektronikus számológéppel történő hálózatszámitásnak megfelelően | |
| A várható forgalom előrebecslése | |
| A hálózati ráterhelés elvégzése | |
| A tervezett hálózat-variánsok legmegfelelőbbjének kiválasztása | |
| Az eredmények felülvizsgálata | |
| Az elektronikus számitógépes eljárás tapasztalatai Pécs általános rendezési tervének készitése során | |
| Bevezetés | |
| Az elkészült munka általános alapgondolatai | |
| A közlekedési tervfejezet alapjai | |
| A távlati áramlási volumenek számitása | |
| Az optimális uthálózat számitásának modellje | |
| Becslési modellek | |
| Ráterhelési modellek | |
| Megállapitások | |
| Uj módszerek alkalmazása a vidéki városok közlekedésfejlesztési terveinek kidolgozása során | |
| Bevezetés | |
| Az uj módszer metodikája | |
| Adatfelvétel és adatfeldolgozás | |
| A távlati forgalom meghatározása | |
| Az uthálózat tervezése, variánsok | |
| A távlatban várható forgalom uthálózatra való ráterhelése elektronikus számitógépek felhasználásával | |
| Az optimális uthálózati tervjavaslat és területfelhasználási terv elkészitése | |
| Az uj módszer alkalmazása | |
| Vác | |
| Miskolc | |
| Debrecen | |
| Szolnok | |
| Összefoglalás | |
| A budapesti közlekedésfejlesztési terv készitésének néhány fontosabb problémája | |
| A közlekedésfejlesztési terv előzményei | |
| A várható forgalom előrebecslésének néhány problémája | |
| A lakosszám várható alakulása | |
| Az utazási igény komplex vizsgálata | |
| A helyi szorzók kérdései | |
| A motorizáció alakulása | |
| A budapesti főuthálózat fejlesztésének tervezése | |
| A tervezés általános alapelvei | |
| A főuthálózat forgalmi tervezésének főbb kérdései | |
| A budapesti főuthálózat távlati kialakitásának főbb jellemzői | |
| További közuti fejlesztési feladatok | |
| A tömegközlekedés fejlesztési irányai Budapesten | |
| A városfejlesztés és a közlekedésfejlesztés konkrét kapcsolatai Budapesten | |
| A terv végrehajtásának néhány alapvető feltétele |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.