1.035.008

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ruhaipari marketingrendszerek

Szerző
Grafikus
Lektor

Kiadó: Göttinger Kiadó
Kiadás helye: Veszprém
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 148 oldal
Sorozatcím: Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az ember fogyasztását szükségletei vezérlik, amelyek rendkívül bonyolultak és sokfélék. A gazdaságban működő vállalkozások számára ezek a szükségletek akkor válnak fontossá, ha az fizetőképességgel... Tovább

Előszó

Az ember fogyasztását szükségletei vezérlik, amelyek rendkívül bonyolultak és sokfélék. A gazdaságban működő vállalkozások számára ezek a szükségletek akkor válnak fontossá, ha az fizetőképességgel alátámasztott.
A gyártók gyártanak, a kereskedők eladással foglalkoznak, hogy szükségleteket elégítsenek ki vállalkozási eredményük növelése érdekében. De nagyon sok és egyre több vállalkozás működik, melyek mindegyike jó eredményre törekszik. Ezért aztán egy-egy szükségletet számtalan áruval vagy áruk csoportjával lehet kielégíteni. Az a gyártó vagy kereskedő, amely a felmerülő igényekre olyan áruval tud jelentkezni, amelyet nagyobb hatásfokkal tud eladni, eredményesebb lesz a többinél. Hát nem mindenki erre törekszik? Gondoljanak csak bele hány és hány ruhadarab alkalmas ugyanarra a célra, mégis mi csak egy meghatározott változatot tartunk alkalmasnak és azért adunk ki pénzt.
A marketing az a tantárgy, amely eszközeivel és egész rendszerével a siker záloga, azé a sikeré, amely segít olyan terméket gyártani és forgalmazni, amely a fogyasztói igényeknek megfelel. Ha elsajátítjuk gondolkodásmódját, értjük hogyan működik a rendszer, szakszerű módon alkalmazzuk eszközeit, jótékony hatását kifejti. Vissza

Tartalom

A marketingrendszerek7
A marketing koncepció7
A vállalati szintű marketingkommunikáció lényege11
A vállalati marketing szervezet felépítése, tevékenysége12
A marketing rendszer fogalma, szerepe a vállalatnál16
A marketing rendszer elemei18
Stratégia és taktika a marketingben19
A marketing fő pillérei: a 4P23
A piac27
A vállalat elhelyezkedése a piacon27
Szegmentáció, szükségleti hierarchia, fogyasztói magatartás31
A célpiacok rendszerszerű kiválasztása35
A pozicionálás - a termék elhelyezése a piacon37
A marketing szerepe a piaci versenyben38
Az öltözködési piac sajátossága: a divat40
Piackutatás47
A piackutatás, mint a MIR eleme47
A piackutatási módszerek eredményeinek ellenőrzése48
A piackutatás felhasználási területei50
A piackutatás eredményeinek bemutatásas61
A termék63
Vállalati termékpolitika a termékvonal eltérő szakaszaiban63
A termékpolitika és a marketingpolitika összefüggése69
A kollekció75
A msárka76
Ruházati márkák82
Az ár83
A vállalati árpolitika gyakorlati megvalósítása83
A vállalati árpolitika összefüggése a termékpolitikával93
A vállalati árpolitika és a marketingpolitika összefüggése96
Az értékesítés99
Az értékesítés, mint a vállalati célok legfontosabb eleme99
Értékesítéspolitika101
A termékpolitika és az értékesítéspolitika összhangja103
Az árpolitika és az értékesítési politika összhangja106
Piacbefolyásolás109
Public Relations - PR110
A reklám113
Sales promotion és vevőszolgálat114
A társas reklám és speciális megjelenési formája: a divatpropaganda115
A ruházati szakma speciális promóciós eszköze: a divatbemutató119
A termelői és fogyasztói érdekvédelem123
A minőségbiztosítás123
Fogyasztói érdekvédelem131
Nemzetközi marketing129
A nemzetközi piacra lépés célja139
A nemzetközi piacra lépés formái142
A nemzetközi marketing teendői142
Divat az Európai Unióban145
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv