Közel 4.000 kötet Minikönyvek témakörből 20% kedvezmény CSAK MA!

A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

Magyar Pedagógia 2002/4.

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata - 102. évfolyam 4. szám

Szerző

Kiadó: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 109 oldal
Sorozatcím: Magyar Pedagógia
Kötetszám:
Nyelv: Magyar 
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.

Tartalom

TANULMÁNYOK
Sidney Strauss: A tanítás mint természetes kogníció 417
Lisa Bievenue: Az új természettudományos szemlélet (New Science) hatása az
oktatásra az Egyesült Államokban 433
Ton de Jong: Tudáskonstrukció és -megosztás média-alapú alkalmazásokkal 445
Salat Annamária-Enikő - Séra László: A téri vizuálizáció fejlesztése transzformációs geometriai feladatokkal 459
Reisz Terézia: A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései 475
Gordon Győri János: A tanárképzés és tanártovábbképzés japán modellje 491
KÖNYVEKRŐL
Holik Ildikó: Hans Döbert, Wolfgang Hörner, Botho von Kopp és Wolfgang
Mitter (szerk.): Die Schulsysteme Europas 517
Németh András: Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich 520
INFORMÁCIÓK
III. Országos Neveléstudományi Konferencia (felhívás) 525
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Magyar Pedagógia 2002/4. Magyar Pedagógia 2002/4. Magyar Pedagógia 2002/4.

A borító enyhén foltos.

Állapot:
540 ,-Ft
3 pont kapható
Kosárba