A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nemzetközi marketing

Szerző
,
Kiadó:
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 231 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A nemzetközi marketinggel foglalkozó különböző szerzőknek közelítés és tárgyalásmódját nagymértékben befolyásolja, hogy általában a marketingről mi a felfogásuk és a marketingen belül mit tudnak... Tovább

Előszó

A nemzetközi marketinggel foglalkozó különböző szerzőknek közelítés és tárgyalásmódját nagymértékben befolyásolja, hogy általában a marketingről mi a felfogásuk és a marketingen belül mit tudnak fontosnak, vagy kevésbé fontosnak. Ezért a nemzetközi marketing konkrét témáinak tárgyalása előtt célszerű elmondani, hogy ennek a könyvnek a szerzői hogyan értelmezik a marketinget. A marketingnek számos definíciója van, közös ezekben a definíciókban, hogy marketing alatt egyrészt szemléletet, a problémák közelítési módját, másrészt meghatározott tevékenységek összességét szokták érteni; ez utóbbit általában marketingmixnek nevezik. Szinte valamennyi tananyag és szakcikk egyetért abban, hogy a marketing egyértelműen történelmi kategória és mint ilyen, meglehetősen fiatal. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv