A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kommunikációs kalauz 1999

Média-, reklám-, marketing-, PR- és rendezvényszolgáltatók, háttérvállalkozások katalógusa

Szerkesztő

Kiadó: Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 113 oldal
Sorozatcím: Kommunikációs kalauz
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 10 cm
ISBN:
Megjegyzés: Katalógus.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Talán még sosem kellett a Kedves Olvasónak sajtócímlistát összeállítania, megállítóplakátot gyártatnia a sétálóutca kellős közepére, öntapadós matricával cégéhez édesgetnie a gyerekeket, vagy... Tovább

Előszó

Talán még sosem kellett a Kedves Olvasónak sajtócímlistát összeállítania, megállítóplakátot gyártatnia a sétálóutca kellős közepére, öntapadós matricával cégéhez édesgetnie a gyerekeket, vagy reklámkampányt terveztetnie egy új termék piaci bevezetésére. Ebben a mai, átalakuló világban persze mindez megtörténhet... Az is, hogy egy szép napon arra ébred az ember: megbeszélése van egy televíziós szerkesztővel, vázlattervet kell rajzolnia vállalkozása újsághirdetéséhez, termékbemutatót kell rögtönöznie, mert üzleti partnereket vár vendégségbe.
Nos, e feladatok olykor kétségbeejtő terhétől szeretné megszabadítani érdeklődő olvasóit ez a kis könyv. A Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara tizenkét osztályra tagozódó szervezete - 12 kötetesre tervezett - sorozatának első kiadványát ajánlom mindazok megtisztelő figyelmébe, akiknek kalauzra, ötletadóra, hozzáértő segítőtársra van szükségük, hogy biztonsággal eligazodhassanak a Körös-Tisza-Maros vidékének médiavilágában, marketing- és reklámpiacán. A most bemutatkozó vállalkozások legtöbbje rugalmas határvonalakkal rajzolja meg szolgáltatásai körét, ezért kamarai Kommunikációs Kalauzunkban kinek-kinek a fő tevékenységi csoportban közzétett alapadatain túl utalunk másodlagos és harmadlagos - legalább annyira fontos - szolgáltatásaira is a többféle szempont szerint rendezett mutatókban. Szeretném, ha elfogadná tőlem tanácsként az Olvasó: mielőtt megbízást adna egy bármilyen kis vagy összetett feladat megoldására, vesse össze több szolgáltató ajánlatát, s ne csupán a „mindösszesen" utáni számokra figyeljen... A hozzáértés, a minőség, a gondosság persze leginkább tapasztalati úton ítélhető meg - de hogy választani tudjanak, nos, abban bizonyára jó szolgálatot tesz kiadványunk. Használják sikerrel! Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kommunikációs kalauz 1999
Állapot:
1.740 Ft
650,-Ft 50 25
4 pont kapható
Kosárba
25% garantált kedvezmény!
konyv