1.031.321

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Superbrands Magyarország

Áttekintés Magyarország vezető márkáiról 2004

Szerző

Kiadó: Budavár Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 128 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 34 cm x 25 cm
ISBN: 963-216-570-5
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A világban körülbelül 2 millió márka létezik, és mindennap 700 új márkával bővül a paletta. Évente tehát 250 ezer, egy emberi élet alatt csaknem 18 millió új márkával találkozhatunk a világban. A... Tovább

Előszó

A világban körülbelül 2 millió márka létezik, és mindennap 700 új márkával bővül a paletta. Évente tehát 250 ezer, egy emberi élet alatt csaknem 18 millió új márkával találkozhatunk a világban. A munkahelyünkön, a bevásárlóközpontban, az interneten, a gyógyszertárban, de még a televízió előtt is márkák között kell választanunk. Tudatosan vagy tudat alatt, de kötődünk hozzájuk, kedveljük és gyűlöljük őket, szóval mindenképpen egyfajta érzelmi viszonyba kerülünk a márkanevekkel. Sokszor nem is tudjuk, hogy mi van mögöttük, honnan származnak, régóta léteznek-e vagy újak, magánkézben vannak-e vagy esetleg állami tulajdonban, hányan dolgoznak az adott cégnél, hogyan nevezték régen, kik a legfőbb piaci versenytársaik, és még sorolhatnánk.
Mégis: a márkák óriási szerepre tettek szert az életünkben. Életkortól függetlenül, sok honfitársunknak a rendszerváltás kevésbé a politikusok közötti szabad választást jelentette, sokkal inkább a Trabant és az Opel, a Macskanyelv és a Milka közötti szabad döntés lehetősége volt.
Egy új márka kitalálása, felépítése, piaci bevezetése, a konkurensektől való megkülönböztetése, esetleges átalakítása vagy átpozicionálása külön szakmát teremtett. A branding ma már az értékesítés és marketing elengedhetetlen része lett. Vissza

Tartalom

Előszó6
Superbrands Szakértői Bizottság8
Adidas10
Antenna Hungária12
Axelero14
Black & Decker16
Borsodi18
British Airways20
CIB Bank22
Coca-Cola24
Energizer26
Ferrero28
Figyelő30
Ford32
Heineken34
HP36
IBUSZ38
Ilcsi40
InfoRádió42
Lakáskultúra44
Libri46
Mammut48
Matáv50
McDonald's52
Microsoft54
National Geographic56
Neckermann58
Neogronormon60
Népszabadság62
Nokia64
Nők Lapja66
Omnia68
OTP Bank70
Pesti Est72
Raiffeisen Bank74
Samsung76
Siemens78
Soproni Ászok80
Startlap82
Szerencsejáték Rt.84
Tesco86
T-Mobile88
Unicum90
UPC92
Viagra94
Világgazdaság96
Vista98
WestEnd City Center100
Whirlpool102
Xerox104
Zsolnay106
Dr. Serényi János: A túlélőshow sztárjai108
G. Németh György: A brandvonalon túl110
Baja Sándor: Mindenki másképp csinálja112
Sas István: Hanyas vagy?114
Szántó Péter: Magyar-amerikai öszvér116
Márkakapcsolatok118
Márkák és címek122
Partnerszervezetek126
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Superbrands Magyarország Superbrands Magyarország Superbrands Magyarország Superbrands Magyarország
Állapot:
2.480 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba
konyv