1.035.108

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Exponenciális marketing

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 239 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-9686-04-2
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A vállalatok marketingtevékenységének megújítása mindenütt időszerű - de talán sehol sincs akkora szükség a továbblépésre, mint a közép-kelet-európai országok gyorsan fejlődő gazdaságaiban. A térséget jól ismerő marketingszakemberként Paul Garrison sokat tett a helyi marketingkultúra felvirágoztatásáért. Exponenciális marketingje nemcsak elméletben vázolja, de esettanulmányaival is bizonyítja, hogy a térség marketingszakembereinek érdemes a mércét az eddigieknél magasabbra helyezni.
Az Exponenciális marketing alapján készített stratégia biztos talajra épít: a fogyasztói igények mélyebb ismeretére, releváns márkaelőnyökre és tisztán megfogalmazott üzleti célokra.
Ne azon töprengjünk, hogyan hozhatnánk be a Nyugatot, inkább azon gondolkodjunk, hogy folyamatos változásban levő környezetükben hogyan lehet ugrásszerű előrehaladást elérni!

Tartalom

Bevezetés 7
Első fejezet
Mi a növekedés forrása? 13
Második fejezet
A távlati cél tervezése 27
Esettanulmány
A Real Madrid átalakítása 43
Harmadik fejezet
Értékdiagnosztika 49
Esettanulmány Silesia City Center 65
Negyedik fejezet
Ismerjük meg vevőinket! 73
Esettanulmány
Pszichográfiai szegmentáció a Subway számára 91
Ötödik fejezet
Hatékony fogyasztói kutatás 99
Esettanulmány
Mélyreható kutatás tizenévesek körében 109
Hatodik fejezet
Exponenciális pozicionálás 117
Esettanulmány
Az RW-rejtély megfejtése 135
Hetedik fejezet
A márkastruktúra 143
Esettanulmány
Az IKEA márkastruktúrája 153
Nyolcadik fejezet
Az exponenciális kommunikáció 163
Esettanulmány
Integrált kommunikáció a jégkrémpiacon 191
Kilencedik fejezet
Az összehangolt vállalati működés 199
Esettanulmány
A Raiffeisen Bank marketingje és az információtechnológia 217
Képek forrása 229
Ábrajegyzék 237
Név- és tárgymutató

Paul Garrison

Paul Garrison műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Paul Garrison könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv