kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 750 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Kézirat. Tankönyvi szám: J 2-1469/I-III. Kihajtható melléklettel. |
| I. kötet: | |
| A pedagógia alapkérdései | |
| Ágoston György: A pedagógia alapfogalmainak rendszere | 9 |
| Pataki Ferenc: Társadalom, ifjúság, nevelés | 43 |
| Zrinszky László: Az iskola és a társadalom | 54 |
| Czeizel Endre: Az intelligencia eredete | 72 |
| Nagy Sándor: A nevelés lehetősége, szükségessége, átöröklés, környezet, nevelés | 81 |
| Mihály Ottó - Lóránd Ferenc: Az iksola általános nevelő funkciója és az általánosan képző iskola fejlesztése | 111 |
| Szarka József: A nevelési tapasztalat lényege | 141 |
| Komlósi Sándor: A család és a környezet szerepe a nevelésben | 154 |
| Cseh-Szombathy László: Változások a család működésében | 172 |
| Bakonyi Pál: Újra a nevelés céljáról | 186 |
| II. kötet: | |
| A pedagógiai folyamat tartalma és szerkezete | |
| Nagy Sándor: Mit értsünk a tanulás pedagógiai kérdésein? | 7 |
| Ballér Endre: A nevelési-oktatási folyamat célrendszere és tervezése | 37 |
| Gáspár László: A komplex tantárgy | 55 |
| Vastagh Zoltán: Mikrocsoportok az iskolai osztályokban | 93 |
| Hunyadi Györgyné: Kollektivitás az iskolai osztályokban | 116 |
| Pataki Ferenc: Az értékszocializáció kérdései 10-18 éves korban | 145 |
| Pataki Ferenc: Tanárszerep és diákszerep az iskolában | 166 |
| Nagy József: Értékelés és fejleszthetőség | 176 |
| Nagy József: A pedagógiai értékelés funkciózavarai | 200 |
| Nagy József: A megtanítás stratégiája | 217 |
| Bruner J. S.: Új utak az oktatás elméletéhez | 221 |
| Kiss Árpád: Mérés, értékelés, osztályozás | 234 |
| Báthory Zoltán: A pedagógiai értékelés és annak tantervi alkalmazása | 271 |
| Orosz Sándor: A tananyag elemzése | 283 |
| III. kötet: | |
| A pedagógiai tevékenység módszertana | |
| Petrikás Árpád: Elmélet és gyakorlat az iskola szocialista nevelési rendszerének fejlesztésében | 7 |
| Petrikás Árpád: A nevelési folyamat közösségi jellegének értelmezéséről | 20 |
| Gácser József - Farkas Katalin - Riesz Béla - Varga Sándorné: Az osztályközösség megismerése | 36 |
| Stolz H.: A nevelési módszerek problematikájához | 78 |
| Bábosik István: Személyiség és személyiségformálás | 90 |
| Gáspár László: Az iskolakísérlet programja és közvetlen elméleti háttere | 129 |
| Nagy József: A témazáró tudásszintmérés gyakorlati kérdései | 144 |
| Zrinszky László: A család és az iskola nevelése | 168 |
| Nagy Sándor: Oktatástechnológia a neveléstudomány rendszerében | 178 |
| Nagy Andor: A televízióval kombinált tanítási óra specifikumai | 191 |
| Eperjessy Gézáné: Mire jó az egész napos nevelés? | 215 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.