kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Comenius Bt. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Pécs |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 208 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 16 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Harmadik, változatlan kiadás. Néhány fekete-fehér ábrával. |
| A nevelés színterei, társadalmi tényezői | 5 |
| A családi nevelés pedagógiai kérdései | 5 |
| A családi nevelés típusai és azok hatása a gyermek személyiségének kialakulására | 13 |
| A bölcsődei nevelés | 31 |
| Az óvodai nevelés | 38 |
| Az iskola | 51 |
| A bentlakásos intézmények nevelőmunkája | 85 |
| A nevelés speciális esetei | 91 |
| Az átlagtól való eltérés néhány kérdése | 91 |
| A tehetség értelmezése, a tehetséges gyermek jellemzői | 95 |
| A fogyatékos gyermek | 108 |
| A hátrányos helyzetű és a veszélyeztetett gyermek | 111 |
| A nehezen nevelhető gyermek | 124 |
| A leggyakrabban előforduló nevelési nehézségek | 128 |
| A nevelés módszerei | 133 |
| A módszer fogalma, a módszert befolyásoló tényezők | 133 |
| A nevelési módszerek osztályozása, elemzése | 137 |
| Szociális technikák a nevelés osztályozásában | 149 |
| Egyén, csoport, közösség a nevelés folyamatában | 158 |
| A csoport fogalma, típusai, jellemzői | 158 |
| A közösség fogalma, típusai, jellemzői | 167 |
| Az iskolaérettség | 179 |
| Az iskolaérettség elvi kérdései | 180 |
| Az iskolaérettség, iskolaalkalmasság fogalma, területei | 181 |
| Alternatív pedagógiai irányzatok | 190 |
| Az alternativitás kérdése a pedagógiában | 190 |
| Alternatív programok az iskolai nevelésben | 193 |
| Alternatív iskolai pedagógiai programok | 204-208 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.