kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 314 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Kézirat. Kihajtható melléklettel. Tankönyvi szám: J2-1469/II. |
| A pedagógiai folyamat tartalma és szerkezete | |
| Nagy Sándor: Mit értsünk a tanulás pedagógiai kérdésein? | 7 |
| Ballér Endre: A nevelési-oktatási folyamat célrendszere és tervezése | 55 |
| Gáspár László: A komplex tantárgy | 55 |
| Vastagh Zoltán: MIkrocsoportok az iskolai osztályokban | 116 |
| Pataki Ferenc: Az értékszocializáció kérdései 10-18 éves korban | 145 |
| Pataki Ferenc: Tanárszerep és diákszerep az iskolában | 466 |
| Nagy József: Értékelés és fejleszthetőség | 176 |
| Nagy József: A pedagógiai értékelés funkciózavarai | 200 |
| Nagy József: A megtanítás stratégiája | 207 |
| Bruner J. S.: Új utak az oktatás elméletéhez | 221 |
| Kiss Árpád: Mérés, értékelés, osztályozás | 234 |
| Báthory Zoltán: A pedagógiai értékelés és annak tantervi alkalmazása | 271 |
| Orosz Sándor: A tananyag elemzése | 289 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.