| Kiadó: | Juhász Gyula Tanárképző Főiskola Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szeged |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 323 oldal |
| Sorozatcím: | Gondolatok a nevelésről |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 16 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Ábrákkal, táblázattal illusztrálva. |
| Comenius: Előljáró beszéd | 5 |
| Nagy László: Az érdeklődés fejlődéstana | 7 |
| Fináczy Ernő: Didaktika | 21 |
| Az oktatás fogalma és feladata | 28 |
| Az oktatás módszere | 34 |
| Az oktatás lélektani alapjai | 34 |
| Formális fokozatok | 38 |
| A tanár egyénisége az oktatásban | 44 |
| Csapó Benő: Kognitív pedegógia | 47 |
| A kognitív pedagógia előzményei | 47 |
| A tudás változása | 60 |
| A kognitív fejlődés és a tananyag | 86 |
| Nagy László: A nyolcosztályú egységes népiskola tanterve | 97 |
| Báthory Zoltán: Tantervi műfajok | 102 |
| Szebenyi Péter: Központi és helyi tanterv | 117 |
| Horváth Attila: Érték és alaptanterv | 135 |
| Orosz Sándor: A tanítási módszerekről | 145 |
| Gyakorlati pedagógia | 179 |
| Nemes Irma: Történelem | 179 |
| Szögi Endre: A polgári iskola énektanítás vizsgálata | 187 |
| Vidákovich Tibor: Diagnosztikus pedagógiai értékelés | 197 |
| A diagnosztikus értékelés fogalma, funkciói | 197 |
| A diagnosztikus értékelés eszközei | 218 |
| A diagnosztikus értékelés folyamata, elemzési módszerei és hatásmechanizmusa | 237 |
| Bognár Cecil: Az osztályozásról | 258 |
| Kiss Árpád: Docimológia, osztályozásról | 258 |
| Néhány diagnosztikus értékelési eszköz | 278 |
| Puskás Albertné: A diagnosztikus vizsgarendszer tapasztalatai. Matematika 8. osztály | 278 |
| Zátonyi Sándor: A 8. osztályos tanulók fizika tantárgyi tudásának diagnosztikus értékelése | 297 |
| Nagy Sándor: A 8. osztályosok testi fejlettségének és fizikai teljesítőképességének diagnosztikus vizsgálata | 306 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.