kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Partners Training & Innovatie |
|---|---|
| Kiadás helye: | Rotterdam |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 158 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 15 cm |
| ISBN: | 90-75074-23-9 |
| Az oktatási fejlesztést és innovációt támogató stratégiák | 15 |
| Az innováció vagy fejlesztés menedzselése | 15 |
| Befogadás | 16 |
| Megvalósítás | 19 |
| Beolvasztás | 24 |
| Szervezeti felépítés | 25 |
| Teamépítés | 27 |
| Az iskolavezetés fejlesztése | 27 |
| Konfliktuslevezetés, konfliktuskezelés | 28 |
| Az általános innovációs feltételek fejlesztése | 28 |
| Új szervezeti egységek létrehozása | 29 |
| A CED-stratégia egy fejlesztés szisztematikus levezetésére | 30 |
| Befogadási szakasz | 30 |
| Megvalósítási szakasz | 31 |
| Beolvasztási szakasz | 32 |
| A CED-stratégia értékelése | 32 |
| Az innovációk és fejlesztések kidolgozása és terjesztése | 37 |
| Tanterv kidolgozása szakemberek által | 37 |
| Tanterv kidolgozása tanárok által | 39 |
| Melyik a kettő közül? | 40 |
| Terjesztés | 41 |
| Függelék az innovációk és fejlesztések kidolgozása és terjesztése című tanulmányhoz | 45 |
| Az oktatás-fejlesztési és innovációs folyamat résztvevői | 51 |
| Az innováció fejlesztése | 52 |
| A helyi hatóságok és az iskolák felett álló bizottságok | 53 |
| Az iskolaigazgató | 54 |
| A tanárok | 56 |
| Összefoglaló táblázat és két összefoglaló modell | 57 |
| A szociális értelemben hátrányos helyzetű gyermekek oktatása | 65 |
| Kora gyermekkori oktatási programok (0-6 év) | 69 |
| Általános iskolai oktatási programok (6-12 év) | 71 |
| Középiskolai oktatási programok (12-18 év) | 74 |
| Közösségi oktatási programok | 75 |
| Integrált programok | 76 |
| Az oktatási és szociális környezeti tervezet (OSM) | 77 |
| Siker mindenkinek | 81 |
| Oktatási elsőbbségi területek (OET) | 87 |
| A hatékony iskolák problémája | 89 |
| Néhány konklúzió | 93 |
| A szocio-emocionális oktatás | 99 |
| A szocio-emocionális fejlődést ösztönző programok | 99 |
| A kognitív viselkedéterápia | 103 |
| Az állampolgári oktatás | 106 |
| A kritikai gondolkodás | 109 |
| Szocio-emocionális készségek és attitűdök | 111 |
| A tartalom, a kritikai gondolkodás és a szocio-emócionális készségek integrálása | 112 |
| Speciális nevelés Hollandiában: túl sok tanuló | 115 |
| Hollandiában túl sokan tanulnak speciális oktatási intézményekben | 115 |
| A speciális oktatásra javasolt diákok | 117 |
| A megelőzés | 119 |
| A gyógyítás | 121 |
| A kormány szervezési és irányítási stratégiája | 123 |
| Függelék | 127 |
| A szerzőről | 155 |
| Tartalomjegyzék | 157 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.