| Kiadó: | Oktatáskutató Intézet |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 332 oldal |
| Sorozatcím: | A képességfejlesztéstől a személyiségfejlesztésig |
| Kötetszám: | 2 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-404-024-1 |
| Megjegyzés: | 800 példányban jelent meg. Tankönyvi száma: 55748/1985. |
| Előszó | 3 |
| A kísérlet tananyaga | 5 |
| 1. osztály | 7 |
| A/ Tananyag | 8 |
| Anyanyelv- és irodalom | 8 |
| Idegen nyelv - Angol | 16 |
| - Német | 20 |
| Versmondás, mimetizálás, bábozás | 23 |
| Ének, zene | 25 |
| Környezet- és vizuális kultúra | 28 |
| Magyar népismeret és népművészet | 33 |
| Matematika | 35 |
| Technika és technológia a mindennapi életben | 39 |
| Társadalomismeret és társadalmi érintkezés | 41 |
| Emberismeret és önismeret | 43 |
| Tömegkommunikáció és művelődés | 46 |
| Testnevelés és játék | 47 |
| B/ Taneszközjegyzék | 53 |
| Nyomtatott taneszközök | 53 |
| Feladatgyűjtemények | 54 |
| Audiovizuális eszközök | 54 |
| Szemléltető eszközök | 55 |
| 2. osztály | 56 |
| A/ Tananyag | 57 |
| Anyanyelv- és irodalom | 57 |
| Idegen nyelv - Angol | 67 |
| - Német | 74 |
| Előadás és önkifjezés | 80 |
| Ének, zene | 83 |
| Környezet- és vizuális kultúra | 86 |
| Magyar népviselet és népművészet | 92 |
| Matematika | 98 |
| Természetismeret | 104 |
| Technika és technológia a mindennapi életben | 108 |
| Társadalomismeret | 112 |
| Emberismeret | 113 |
| Emberi kommunikáció és önismeret | 115 |
| Tömegkommunikáció és művelődés | 119 |
| Testnevelés és sport | 196 |
| Sakk | 202 |
| Szabadidő, játék | 204 |
| B/ Taneszközjegyzék | 206 |
| Nyomtatott taneszközök | 206 |
| Feladatgyűjtemények | 207 |
| Audiovizuális eszközök | 207 |
| Szemléltető eszközök | 208 |
| Követelmények a kísérletben | 209 |
| Matematika, 2. osztály | 211 |
| Matematika, 3. osztály | 213 |
| Magyar néptánc, 2. osztály | 219 |
| Magyar néptánc, 3. osztály | 221 |
| Bélyeggyűjtés, 2. osztály | 223 |
| Bélyeggyűjtés, 3. osztály | 224 |
| Taneszközleírások | 226 |
| 1. osztály | 228 |
| Nyomtatott taneszközök | 228 |
| Feladatgyűjtemények | 234 |
| Audiovizuális taneszközök | 241 |
| Szemléltető eszközök | 244 |
| 2. osztály | 245 |
| Nyomtatott taneszközök | 245 |
| Feladatgyűjtemények | 256 |
| Audiovizuális taneszközök | 261 |
| Szemléltető eszközök | 264 |
| 3. osztály | 265 |
| Nyomtatott taneszközök | 265 |
| Feladatgyűjtemények | 291 |
| Audiovizuális taneszközök | 295 |
| Szemléltető eszközök | 298 |
| Tanítási stratégiák, háttérismeretek és útmutatók a pedagógusok számára | 299 |
| 1. osztály | 299 |
| Tanítási programok, tanítási stratégiák, útmutatók | 299 |
| Háttérismeretek | 304 |
| 2. osztály | 306 |
| Tanítási programok, tanítási stratégiák, útmutatók | 306 |
| Háttérismeretek | 309 |
| 3. osztály | 311 |
| Tanítási programok, tanítási stratégiák, útmutatók | 311 |
| Háttérismeretek | 321 |
| A kísérlet és a szülők kapcsolata | 313 |
| A kísérletet összefoglalóan bemutató tájékoztató levél szülők számára | 314 |
| A szakszerű családi nevelést segítő kiadvány ismertetése | 318 |
| A kutatás résztvevői | 321 |
| A kutatócsoport tagjai | 321 |
| Konzulensek, programfelelősök | 322 |
| Az iskolai kísérletben részvevő iskolák és pedagógusok | 323 |
| A kísérlet tananyagának és taneszközeinek lektorai | 326 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.