A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Tartalom
Előszó 3
I. Fejezet. Szocialista tervszerűség a pedagógiai gyakorlatban 7
1. A tervszerűség jelentősége a szocialista népek életében 7
2. A szocialista tervszerűség társadalmi előfeltételei 8
3. Nézetek a pedagógiai tervezésről 9
4. A pedagógiai tervezés jelentőségéről 12
5. A pedagógiai tervezés a szocialista pedagógia rendszerében 16
6. A szocialista nevelés célja mint a központi és az iskolai tervezés meghatározója 19
7. A Tanterv, a Nevelési Terv, a Tanévnyitó Utasítások és a pedagógiai tervezés 22
8. A pedagógiai tervezés és a művelődési (oktatási) osztályok 27
9. Az iskolán belüli pedagógiai tervek tartalma és rendszere 29
10. A pedagógiai tervezés és a szocialista pedagógia „logikája" 31
11. A pedagógiai tervezés és az „írásbeliség" 35
12. A pedagógiai tervezés sajátosságai 37
13. A pedagógiai tervek felépítése 39
14. A pedagógiai tervek időtartama 39
15. A pedagógiai tervezés permanens volta, folyamat jellege 40
16. A pedagógiai tervezés kollektivitása és demokratizmusa 41
II. Fejezet. A pedagógiai tervezés múltjáról 44
1. A tervszerűség a szocialista tervezés kialakulása előtt 44
2. A szocialista igényű tervezés kialakulása 47
3. A tervezési munka az ötvenes években 75
III. Fejezet. Az iskola pedagógiai terve 95
1. Az iskola pedagógiai tervének jelentősége 95
2. Az iskolai közösség az iskola pedagógiai tervében 96
3. Az iskola pedagógiai tervének szerkezete, felépítése 98
4. A pedagógiai terv I. (cél-meghatározó) része 100
5. A pedagógiai terv II. (helyzetelemző) része 114
6. A pedagógiai terv III. (feladat-meghatározó) része 138
IV. Fejezet. Az iskolai élet egyes területein szükséges pedagógiai tervezés 156
1. A részterületeken folyó pedagógiai tervezés jelentősége 156
2. Az iskolavezetés pedagógiai terve 159
3. A nevelőtestület elsődleges közösségeiről és tevékenységű tervezéséről 183
4. Az osztálytanítók és az osztályfőnökök pedagógiai tervezéséről 202
5. A napközi-otthoni csoportok vezetőinek tervkészítése 209
6. Az úttörőcsapat tervezői munkája 217
7. A Szülői Munkaközösség tervezői munkája 228
V. Fejezet. A pedagógiai terv készítésének és megvalósításának folyamatában alkalmazott módszerek 233
1. A kollektivitás érvényesülése a tervkészítésben 233
2. Az iskolavezetés és a terv végrehajtása 240
3. A tervezés-elemzés permanens voltának értelmezése 250
4. A tervező-elemző munka feltételeinek megteremtése 255
Jegyzetek 261
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.