1.034.855

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Public Relations

A kommunikáció szervezésének gyakorlati kézikönyve és kiegészítő szakismeretei/Intézmények, nonprofit szervezetek és vállalkozások kapcsolatai a közönséggel

Szerző
Lektor

Kiadó: Könyvtári és Informatikai Kamara
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 162 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN: 963-650-5896
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"Ha elismernek bennünket, az Aranyat ér. Kedvezőtlen hírnévvel - Fabatkát sem érünk."
Ez a mottó, mely a szerző - és sok olvasó - életének lehetne egyik tapasztalata, s ennek a kézikönyvnek is a vezérfonala, választ ad arra, hogy miért hasznos nekünk a Public Relations?
A Public Relations (PR) az egyének, vállalkozók, intézmények és a nonprofit szervezetek tervszerű kommunikációs tevékenységét segíti a sikerük megalapozása érdekében.
A szerző sokéves kutatómunkája és a gyakorlatban csiszolódott hazai és külföldi tapasztalatai nyomán mutatja be a bizalom megszerzésének kommunikációs eszközeit. A kézikönyv egyben munkaeszköz, mert a PR fogalmának, történetének és módszereinek elemzése után tömören összefoglalja a tevékenységhez kapcsolódó szakismereteket és társtudományokat is. Például:
- a személyes és írásos kommunikáció módjait,
- a sajtóközlemények, tájékoztató írások és érveléstechnikák praktikáit, a levelezési és nyelvhelyességi szabályokat,
- a kéziratszerkesztés, a... Tovább

Fülszöveg

"Ha elismernek bennünket, az Aranyat ér. Kedvezőtlen hírnévvel - Fabatkát sem érünk."
Ez a mottó, mely a szerző - és sok olvasó - életének lehetne egyik tapasztalata, s ennek a kézikönyvnek is a vezérfonala, választ ad arra, hogy miért hasznos nekünk a Public Relations?
A Public Relations (PR) az egyének, vállalkozók, intézmények és a nonprofit szervezetek tervszerű kommunikációs tevékenységét segíti a sikerük megalapozása érdekében.
A szerző sokéves kutatómunkája és a gyakorlatban csiszolódott hazai és külföldi tapasztalatai nyomán mutatja be a bizalom megszerzésének kommunikációs eszközeit. A kézikönyv egyben munkaeszköz, mert a PR fogalmának, történetének és módszereinek elemzése után tömören összefoglalja a tevékenységhez kapcsolódó szakismereteket és társtudományokat is. Például:
- a személyes és írásos kommunikáció módjait,
- a sajtóközlemények, tájékoztató írások és érveléstechnikák praktikáit, a levelezési és nyelvhelyességi szabályokat,
- a kéziratszerkesztés, a korrektúra, a tipográfia alapismereteit,
- a kiállítások és termékbemutatók rendezési, esztétikai elveit,
- a figyelemfelkeltés (például a színhatás vagy az érdek) lélektani feltételeit, a kisebb hatásvizsgálatok szociológiai módszereit.
E komplex feldolgozás lehetővé teszi, hogy egy kis kötetben kéznél legyen minden fontos PR-ismeret. Vissza

Tartalom

Bevezetés
Alapfogalmak11
Az alapfogalmak kulcsszavai12
A társadalmi környezet és a szervezetek közötti kapcsolat12
Tájékoztatás - Tájékozódás15
A PR-alapfogalmak összefoglalása17
Szakirodalmi szemle a PR-ről
A Public Relations keletkezésének okai18
Az első elméleti munkák és PR-szervezetek20
Nemzetközi szakirodalmi szemle21
A PR és a reklám kapcsolata22
Szemle John E. Marston gondolataiból24
A kommunikáció, az üzenetvétel27
Hazai szakirodalmi szemle és PR-történet29
Az első hazai PR-publikációk29
A PR-szemllélet általános fejlődése és hatása33
A PR-szervezés kezdeteinek egyik példája az 1970-es években37
Országos jelentőségű PR-kezdeményezések az 1990-96 közötti években39
"Összefogás a könyvtárakért 1995"51
A Magyar Reklámszövetség - A Magyar Marketing Szövetség54
Az Internet55
Pr-oktatás, -tanácsadás és -hírközlés58
A Public Relations tevékenység megjelenési formái: eszközök és módszerek
A személyes kommunikáció eszközei és módszerei63
Viselkedési normák64
A metakommunikáció70
A személyes kommunikáció minősége az érveléstechnikában73
Személyes részvétel közügyekben75
Az írásos kommunikáció76
Csoportkommunikációs módszerek85
A megfigyelés, a kísérlet és az interjú86
Belső tájékoztatás és PR a szervezetekben89
A tömegkommunikáció eszközei és módszerei91
Sajtómunka92
A PR-tevékenység során előforduló szakismeretek és társtudományok
Kéziratszerkesztés102
Tartalmi részek105
A járulékos részek110
A kézirat külalakja114
A korrektúra117
Tipoigráfiai alapelvek121
Lélektani alapismeretek129
A fegyelem felkeltésének lélektani feltételei130
A figyelem és az érdeklődés fenntartása137
Az érzelmek szerepe139
A kiállítás141
A kiállításrendezés esztétikája142
A kiállítás művészi elemei143
Kirakati kiállítások, termékbemutatók144
A felirat és dekoráció146
A PR kapcsolata a szociológiával149
A szociológia fogalma149
Hatásvizsgálatok150
Irodalomjegyzék, bibliográfiai kiegészítés154
Név- és tárgymutató159

Pelejtei Tibor

Pelejtei Tibor műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Pelejtei Tibor könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Public Relations Public Relations

A lapélek foltosak.

Állapot:
1.980 ,-Ft
16 pont kapható
Kosárba
konyv