kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 152 oldal |
| Sorozatcím: | Pedagógiai Közlemények |
| Kötetszám: | 23 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-17-6525-3 |
| Megjegyzés: | A könyv tankönyvi száma: 52 324/23. |
| Bevezetés | 5 |
| Petriné dr. Feyér Judit: Differenciálás az egyéni különbségek mérése alapján | 10 |
| A differenciált oktatás értelmezése | 11 |
| Néhány megoldás a belső differenciálás megvalósítására | 15 |
| Differenciált oktatás a tanulást jelentősen meghatározó egyéni különbségek mérése alapján - Kísérlet - | 21 |
| Hogyan valósul meg a differenciálás a mindennapi pedagógiai gyakorlatban? | 21 |
| A kutatás célja | 33 |
| A kutatás tárgya | 34 |
| A hipotézisek | 35 |
| A kutatás módszerei | 35 |
| A kísérlet előkészítése | 37 |
| A kísérlet lebonyolítása | 60 |
| Az eredmények értékelése | 64 |
| Tapasztalatok, következtetések | 80 |
| További feladatok | 86 |
| Felhasznált irodalom | 88 |
| Mészölyné dr. Fehér Katalin: Optimális elsajátítás a gyakorlatban | 93 |
| Kísérlet az optimális elsajátítás stratégiájának alkalmazására | 95 |
| A kutatás célja, tárgya, hipotézisek | 96 |
| Az optimális elsajátítás hazánkban is bevezethető stratégiájának vázlata | 103 |
| Az előkészítő szakasz | 104 |
| A kísérleti tanítás-tanulás szakasza | 121 |
| A kísérletek eredményeinek elemzése | 132 |
| A kognitív terület | 132 |
| Az affektív terület | 140 |
| Kitekintés | 143 |
| Felhasznált irodalom | 144 |