1.034.204

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Piac-verseny-kockázat

I. szekció: Makropiac/II. szekció: Marketing elemek/V. Fiatalok Fóruma

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ez a tanulmánykötet a Nyíregyházán 1986. július 11-én és 12-én sorrakerülő V. Fiatalok Fóruma előzetesen összegyűjtött - majdan a szekcióüléseken elhangzó - előadás anyagait tartalmazza.
Anélkül,... Tovább

Előszó

Ez a tanulmánykötet a Nyíregyházán 1986. július 11-én és 12-én sorrakerülő V. Fiatalok Fóruma előzetesen összegyűjtött - majdan a szekcióüléseken elhangzó - előadás anyagait tartalmazza.
Anélkül, hogy túlbecsülnénk azt a tényt, hogy ez évben immár ötödször rendezzük meg az SZVT Fiatalok Bizottsága országos konferenciáját, azért mégsem árt egy kicsit körültekinteni az időben. Az SZVT Fiatalok Bizottsága - ezen a néven - azóta működik, amióta maga az SZVT is megalakult. Az FB "Fiatalos" rendezvények sorával tette vonzóvá az SZVT-t a fiatalok számára, például klub, kirándulás stb.
Ezzel együtt mindig is szem előtt tartottuk azt a tényt, hogy egy fiatal nem azért lép be az SZVT-be, mert fiatal, hanem azért, mert érdeklődik a társaság által műveit szakterületek iránt. Ezért indították az elődeink az útjára ezt a konferenciasorozatot is, amely kétévente mindig valamely aktuális témában valahol máshol kerül megrendezésre. Ezáltal lehetőséget tudunk adni a fiatal szakembereknek, s itt az utóbbin van a hangsúly, arra, hogy előadjanak, hozzászóljanak és vitatkozzanak, illetve arra, hogy megismerjék egymást az egész országból. S ezért folytatjuk mi is ezt a hagyományt.
Fontosnak érezzük, hogy ezen tanulmánykötet olvasói megismerjék történetünket és terveinket, ezért a következő oldalakon közzétesszük az SZVT Fiatalok Bizottsága vázlatos történetét és a következő évekre szóló stratégiáját. Az utána következőkön pedig a névsorunkat a célból, hogy az érdeklődők felvehessék a kapcsolatot akár a területi, akár a szakosztályi szervezeteinkkel. Vissza

Tartalom

Bevezető 5
Fiatalság nem akadály /Rimóczi Károly/ 7
Az SzVT FB stratégiája 33
Az SzVT FB névsora 35
I. szekció: Makropiac 47
Habuda Judit: A piaci verseny feltételei az édesiparban 4
Hidas Sándor: Világbankhitelek szerepe az ipari
struktúra korszerűsítésében
Dr. Hunyadi Csilla: Piactípusok és piacértelmezések
Dr. Kiss Ferenc: Marketing és stratégia
lfj. Karosán György: Az emberi tényező szerepe a
gazdasági vállalkozásokban 139
Pál Katalin: Az új vállalatvezetési formákra való
áttérés eddigi tapasztalatai - A fiatalok részvétele
a folyamatokban 149
Veitné Kovács Zsuzsa: Modellezési tevékenység az
Ipari Minisztériumban 161
II. szekció: Marketing elemei: 169
Bata László: Versenyzők, bírák, közönség 171
Dr. Berta Antal: Az innováció és a divat összefüggései 193
Erdőhegyi Gábor: A vállalati siker titkai 205
Kocsis Péter: A névválasztás stratégiája és taktikája 225
Leöveyné Enyedi Andrea: Új termékek piaci felfuttatásának
lehetőségei a húsiparban 239
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Piac-verseny-kockázat Piac-verseny-kockázat Piac-verseny-kockázat Piac-verseny-kockázat

A borító kissé foltos, kopottas, töredezett.

Állapot:
2.940 Ft
1.470 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba
konyv