kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Szegedi Tanárképző Főiskola Szakszervezeti Bizottsága |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szeged |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
| Oldalszám: | 308 oldal |
| Sorozatcím: | Módszertani Közlemények |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| 1. szám | |
| Hegedűs András: "Engem Félegyháza tett íróvá" | 1 |
| Dr. Füle Sándor: Tanítóképző intézetek új rendszerű gyakorlati képzése | 4 |
| Dr. Kerékgyártó Imre: Az emberi kapcsolatok | 6 |
| Dr. Zukovits Imre: Az aktivitás megvalósításának módjai és lehetőségei | 16 |
| Jósa Zoltán: Az evolúciós szemléletre nevelés tartalmi kérdései "A növényvilág fejlődéstörténeti áttekintése" c. témában | 23 |
| Műhely | 33 |
| Szeléndi Gábor: Ahaza földje, természeti kincsei és a hazafias nevelés | 33 |
| Regőczey József: A grafoszkóp és oktatógép kombinált alkalmazása | 35 |
| Kamondi Istvánné: A grafoszkóp és az oktatógép alkalmazása kémia órán | 37 |
| Dr. Hajzer Lajos - Dr. Hajzerné Tóth Erika: Mit és hogyan tudatosítsunk orosz helyesírásból az általános iskolában? | 40 |
| Kovács Iván. A kézilabdázás technikai elemeinek módszeres oktatása. Labda nélküli technikai elemek | 44 |
| Pósa Lajos: Egyszerű meteorológiai állomás felszerelése és működtetése | 46 |
| Vörös Károlyné: A könyv felhasználása az oktató-nevelő munkában | 52 |
| 2. szám | |
| Dr. Kerékgyártó Imre: Konfliktusoka pedagógiai közösségben | 57 |
| Dr. Merétei Klára: A gyakorló iskolák egészségügyi helyzete | 67 |
| Kelendi Gyuláné: Önkormányzat az általános iskolában | 68 |
| Dr. Baksa József: túlkorosság - egyéni bánásmód - közösségi nevelés | 72 |
| Hoffmann Ottó: Folyamatosság és fokozatosság a fogalmazástanításban | 75 |
| Dr. Zukovits Imre: Az élettel való kapcsolat megvalósítása az iskolai oktatásban | 81 |
| Bálint József: A függvényszerű gondolkodás fejlesztése az elektromos mérőműszerek tanítása kapcsán | 87 |
| Fiatal nevelők fóruma | 92 |
| Műhely | 94 |
| Dr. Tóth Lajos: A tanulók ellenőrzésének és osztályozásának időszerű kérdései | 94 |
| Dr. Bellyei László - Richter Sándorné: Hogyan gyakoroltatjuk a szóbeli fogalmazást a 4. osztályos olvasásórákon | 98 |
| Szerencsi Sándor: A számtan-mértan órák tervezése az 1-4. osztályban | 101 |
| Tóth József: Az alma egyszerű metszetrajzai, színes papírból kivágott metszetekkel sordísz tervezése | 107 |
| Kovács Iván: A kézilabdázás technikai elemeinek módszeres oktatása. Labdával végzett technikai elemek | 111 |
| Szemle | 115 |
| Dr. Tóth Lajos: A 6-10 éves korú tanulók értelmi erőinek fejlesztéséről (Tapasztalatgyűjtemény) | 115 |
| Vörös Károlyné: A képes történelem és a képes földrajz | 116 |
| 3. szám | |
| Dr. Komlósi Sándor: Kutatásmódszertani szeminárium neveléstudományi kutatók számára | 121 |
| Dr. Kerékgyártó Imre: Kommunikáció az iskolában | 125 |
| Dr. Török Lászlóné: személyiségjegyek gyűjtése a szociometriai módszerek alkalmazásával az osztályközösség fejlesztése érdekében | 132 |
| Dr. Méretei Klára: A gyakorlóiskolák egészségügyi helyzete | 143 |
| Dr. Baksa József: Túlkorosság - egyéni bánásmód - közösségi nevelés | 147 |
| Hoffmann Ottó: Folyamatosság és fokozatosság a fogalmazástanításban | 153 |
| Műhely | 157 |
| Dr. Hadnagy János: Feladatlapok alkalmazása a környezetismeret tanításában | 157 |
| Szűcs Bertalan: A birtokos jelző tanítása az általános iskola hetedik osztályában | 162 |
| Szemle | 167 |
| Vörös Károlyné: Nagy emberek élete | 167 |
| Tóth Lajos: Nevelőmunka a középiskolában | 171 |
| Könyvismertető | 172 |
| 4. szám | |
| Kelendi Gyuláné: Miért nem osztályozunk? | 177 |
| Bozzai László: A Pedagógusjelöltek I. Országos Találkozója | 179 |
| Dr. Füle Sándor: Tanárképző főiskolák új rendszerű gyakorlati képzése | 181 |
| Dr. Kerékgyártó Imre: Az értekezletek lélektana | 184 |
| Dr. Geréb György: A "didaktogén ártalom" néhány sajátossága a terhelő hatások tükrében | 191 |
| Dr. Hadnagy János: Ellenőrzés, értékeés, osztályozás tantárgypedagógiai problémái a környezetismeret oktatásának folyamatába | 196 |
| Hoffmann Ottó: Az elbeszélő fogalmazás tanítása | 201 |
| Fiatal nevelők fóruma | 211 |
| Boor Éva - Gyaraki Etelka: Diákkörök az országos szakmai konferencián | 211 |
| Műhely | 213 |
| Dr. Kiss Albertné: Feladatlapok a hetedik osztályban kötelező házi olvasmány feldolgozásához | 213 |
| Zsolnai Józsefné: Magatartás- és üzenőfüzet együtt | 219 |
| Dr. Erdei Mihály: Az orosz alaktani terminusok és magyar megfelelőik az általános iskolai orosz nyelvoktatásban | 220 |
| Kozma Róbert: Építőkészlet | 221 |
| Pósa Lajos: Iskolai meteorológiai állomás Lajosmizsén | 228 |
| Szemle | 229 |
| Vörös Károlyné: Neked írták, rólad szól, a te könyved a Sirály! | 229 |
| 5. szám | |
| Ködöböcz József: Gyakorló pedagógusok továbbképzése a Sárospataki tanítóképző Intézetben | 233 |
| Dr. Kerékgyártó Imre: A pedagógus és a társadalom | 240 |
| Gulácsi Éva: A megelőzés pszichológiai "hátterének" néhány kérdése a gyermek- és ifjúságvédelemben | 245 |
| Horváth Dénes - Pásztor Ágnes: Az elemi formák bonyolultsága. Egy konkrét feladatsor feldolgozása közben felmerült problémák | 249 |
| Hadházy Tibor: Televíziós tanítási óra hatékonyságának vizsgálata | 262 |
| Fiatal nevelők fóruma | 272 |
| Hornyák Krisztina - Juhász Teréz: Működő rajzos modellek a fizikatanításban | 272 |
| Műhely | 276 |
| Fügh Rezsőné - Bugár Ferencné: A feladatlapok alkalmazásának lehetősége és módjai az 1. osztály olvasás tanításában | 276 |
| Dr. Sásdi Imréné: Kiscsoport alakítása az általános iskola első osztályában | 282 |
| Dr. Hencz Aurélné: Gondolatok a fogalomalkotásról | 284 |
| Kovács Margit: Gyakorló óra matematikából csoportfoglalkozással | 285 |
| Kunráth Sándor: Az osztályfőnök nevelőmunkája | 286 |
| Kozma Róbert: Építőkészlet | 288 |
| Tóth Róbert: Építőkészlet | 294 |
| Tóth József: Vízszintes helyzetű körlap távlati ábrázolása, sordísz tervezése az 5. osztályban | 293 |
| T. Aszódi Éva: A vers hatalma | 307 |
| Szemle | 307 |
| Dobcsányi Ferenc: Hagyományos nyelvtan - modern nyelvészet | 308 |
| Dr. Gazsó István: A függvények és tanításuk az általános iskolában | 308 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.