kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Ifjúsági és Sportminisztérium |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 87 oldal |
| Sorozatcím: | Az Ifjúsági és Sportminisztérium szakmai kiadványai |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 21 cm x 15 cm |
| ISBN: | 963-006-052-3 |
| Előszó | 3 |
| Bevezetés | 5 |
| Miért van szükség értékelésre? | 6 |
| Mire nem jó az értékelés? | 7 |
| Kinek végezzünk értékelést? Ki a "megrendelő"? | 8 |
| Ki végezze az értékelést? | 8 |
| Irányzatok az értékelésben | 9 |
| Kísérleti irányzat | 9 |
| Célközpontú irányzat | 9 |
| Döntésközpontú értékelés | 10 |
| Felhasználó-központú értékelés | 11 |
| Reagálás-központú megközelítés | 12 |
| Mit értékeljünk? | 12 |
| folyamatértékelés | 13 |
| Eredményértékelés | 14 |
| Az eredményértékelés legfontosabb célváltozói | 14 |
| Minőségi és etikai szempontok az értékelésnél | 15 |
| Célcsoportok | 16 |
| Részletezés | 18 |
| Az értékelés folyamata | 18 |
| Az értékelés helye a programban | 18 |
| Az értékelés lefolytatása | 22 |
| Az értékelés indikátorai | 23 |
| az értékelés lefolytatásához használható ellenőrző kérdések | 24 |
| Az értékelés bemutatása, az eredmények kommunikálása | 27 |
| Az értékeléssel kapcsolatos további mutatók | 29 |
| Nézzünk két példát! | 29 |
| Az iskolában folyó prevenciós munka értékelése | 32 |
| Az iskola viszonya a drogok használatához: iskolai drogpolitika, iskolai drogkoordináció | 33 |
| A megelőző vagy éppen a drogtematikára felkészült tanárok jelenléte | 35 |
| A program felépítése, folyamatos megfigyelése és az értékelés tervezése | 37 |
| Az iskola kapcsolata a tágabb környezettel a megelőzés, illetve az egészségfejlesztés szempontjából | 37 |
| Tréning programok értékelése | 39 |
| Az intervenció tervezése | 39 |
| A probléma | 40 |
| Célcsoport-meghatározás | 41 |
| Szükséglet/állapot felmérés - a preventív intervenció iránti igény | 42 |
| A célok és a célcsoport meghatározása | 43 |
| A program kiválasztása | 45 |
| Források | 45 |
| Az értékelés tervezése | 46 |
| Alkalmazás: a program végrehajtása | 47 |
| Értékelés | 47 |
| Az értékelés eredményei alapján az intervenció újraindulhat | 51 |
| Szóróanyagok, információs anyagok értékelése | 52 |
| Az intervenció tervezése | 52 |
| A probléma | 52 |
| Célcsoport | 53 |
| Állapot/szükséglet felmérés | 53 |
| Célkitűzés - indikátorok | 53 |
| Program kiválasztása | 53 |
| Források - költségvetés - határidő | 54 |
| Értékelés tervezése - folyamatértékelés | 54 |
| Alkalmazás | 54 |
| Értékelés - az értékelés eredményeinek kommunikálása | 54 |
| Az értékelés eredményei alapján az intervenció újraindulhat | 55 |
| Információs anyagok és szórólapok folyamatértékelése | 55 |
| Kiegészítés az eredményértékelés lehetőségeiről | 66 |
| Családi preventív intervenciók és értékelésük - az intervenció tervezése | 66 |
| A probléma | 66 |
| A célcsoport meghatározása | 68 |
| Állapot/szükséglet felmérés | 70 |
| Célkitűzés - indikátorok | 71 |
| Program kiválasztása | 72 |
| Források - költségvetés - határidő | 76 |
| Értékelés tervezése - folyamatértékelés - eredményértékelés | 77 |
| Alkalmazás: a program végrehajtása | 77 |
| Értékelés - az értékelés eredményeinek kommunikálása | 78 |
| Az értékelés eredményei alapján az intervenció újraindulhat | 78 |
| Prevenciós programok értékelése 10 pontban | 79 |
| Hivatkozások | 82 |
| Tartalomjegyzék | 85 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.