kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Kecskeméti Főiskola Tanárképző Főiskolai Kar |
|---|---|
| Kiadás helye: | Kecskemét |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 223 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-7294-42-2 |
| Előszó | 5 |
| Bevezetés | 7 |
| A napjainkban zajló változások az oktatásban | 12 |
| A projektpedagógia terminolkógiája | 18 |
| A projektmódszer definiálási kísérletei | 21 |
| A projektmódszer, a projektpedagógia története | 27 |
| A projektpedagógia rövid előtörténete | 27 |
| A projektpedagógia történelmi előzményei | 28 |
| A projektmódszer a századforduló pedagógiai törekvéseiben 1935-ig | 33 |
| A projektpedagógia megújulása 1968-tól | 48 |
| A projektpedagógia történeti vonatkozásai hazánkban | 48 |
| Szécsi Gábor: A pragmatizmus | 54 |
| Hegedűs Gábor, Szécsi Gábor: A pragmatista neveléselmélet gondolati háttere és módszertani tanulságai | 60 |
| A projektpedagógia elmélete és gyakorlata | 69 |
| Érvek a projektpedagógia alkalmazásához | 69 |
| A projektpedagógia interdiszciplináris kapcsolódásai | 72 |
| A projekktpedagógia pszichológiája | 72 |
| Konstruktivizmus a didaktikában | 75 |
| Fiziológia | 77 |
| Jogtudomány, politika | 79 |
| Szociológia | 81 |
| A projektpedagógia gyakorlata | 82 |
| Csoportban végzett tevékenység | 83 |
| A projektoktatás fajtái | 84 |
| Tervezés, szervezés, kivitelezés, ellenőrzés | 95 |
| Megváltozott pedagógusszerep | 102 |
| Projektpedagógia és kreativitás | 106 |
| A projektpedagógia hatékonysága, értékelési módok | 109 |
| Hatásvizsgálatok | 111 |
| A projektdolgozatok értékelése, hatékonyságvizsgálatok | 118 |
| Értékelés, zsűrizéssel | 124 |
| A projektpedagógia korlátai | 132 |
| A projektpedagógia alkalmazása az elemi szinten a természettudományos ismeretek alapozásánál | 135 |
| A természettudományos képzés Magyarországon | 135 |
| A természettudományos projektek készítésének szempontjai | 141 |
| Környezetorientált projektek az elemi szinten | 142 |
| Technikaorientált projektek a természettudományos oktatásban | 147 |
| Projektpedagógia a tanítóképzésben | 154 |
| Tendenciák a felsőoktatásban | 154 |
| A projektpedagógia alkalmazása a technika tantárgy oktatásánál a Kecskeméti Tanítóképző Főiskolán | 156 |
| A projektpedagógia kutatásának további lehetőségei | 162 |
| Zombori Béla: Képek, tárgyak, fiatalok | 164 |
| Háttér | 164 |
| Célok | 164 |
| Feladatok | 165 |
| Az első forduló feladatai | 165 |
| Példák a versenyek első fordulójának választható feladataiból | 166 |
| A második forduló feladataiból | 167 |
| Értékelési módszer | 168 |
| Az első forduló értékelési rendszere | 168 |
| A második forduló értékelési rendszere | 169 |
| A Vizuális versenyre beérkezett pályaművekről | 169 |
| Válogatás a Vizuális versenyre érkezett pályaművekből | 170 |
| Mayer Ágnes: A Piliscsabai Palánta Általános Iskola | 173 |
| Az iskolaindító projekt | 173 |
| Projektpedagógia a Palánta Iskolában | 174 |
| Hogyan tanítunk a Palánta Iskolában? | 178 |
| Családias tér - környezet | 179 |
| Irodalom | 180 |
| Mellékletek | 193 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.