kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 172 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 19 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-17-6102-9 |
| Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 13346. |
| A megismerő tevékenység | 5 |
| Az ember megismerő tevékenységének általános jellemzői | 5 |
| Az érzékelés és az észlelés helye a megismerésben, az érzékelés fiziológiai alapjai | 7 |
| Az érzékenység és a küszöbök, konstanciajelenségek, érzéki csalódások | 9 |
| Az emnlékezés | 13 |
| A képzelet | 16 |
| A gondolkodás helye a megismerési folyamatban, a gondolkodás és a beszéd kapcsolata | 18 |
| A gondolkodás fajtái | 20 |
| A gondolkodási műveletek, a gondolkodás módszerei, a kreativitás | 23 |
| Az emberi tevékenység belső rugói | 27 |
| A szükségletek és érdekek | 27 |
| Az érdeklődés és a figyelem | 30 |
| Az érzelmek | 34 |
| Motívumok - motiváció | 37 |
| A szeméályiség kialakulásának előzményei | 43 |
| Az élő és az élettelen | 43 |
| Az idegrendszer kialakulásának vázlata | 47 |
| Az idegrendszer alapműködései | 49 |
| A tanulás szerepe a magatartás szabályozásában | 51 |
| A korai tapasztalat hatása a viselkedésre | 54 |
| Az értelmes viselkedés kialakulása | 56 |
| Az emberre jellemző értelmes viselkedés és társadalmiság | 59 |
| A személyiség | 63 |
| A személyiség fogalma, társadalmi meghatározottsága | 63 |
| A személyiség mint tevékeny, önszabályozó rendszer | 66 |
| A személyiség szerkezete | 68 |
| A személyiség fejlődése | 71 |
| Személyiségtipológiák | 84 |
| Személyiség és tgársadalmi környezet | 95 |
| Egyén, csoport, közösség | 95 |
| Kommunikáció, interakció | 98 |
| Csoportkohézió, vezetők | 101 |
| Vezetési módszerek és hatásuk a csoportra | 105 |
| Az iskolai osztály szociálpszichológiája | 107 |
| A serdülőkor szociálpszichológiája | 110 |
| Mérési módszerek | 113 |
| A tanulás pszichológiája | 117 |
| A tanulás fogalma. Tág és szűkebb értelmezése | 117 |
| A tanulás alapformái | 120 |
| Az emberi tanulás | 123 |
| A motiváció szerepe a tanulásban | 126 |
| Egyéni és kollektív tanulás | 129 |
| Az iskolai tanulás helyes módszerei | 131 |
| Magatartástanulás | 134 |
| Magatartrásszabályozás | 137 |
| Az iskolai tanulás személyiségfejlesztő hatása | 139 |
| A pályaválasztás pszichológiája | 143 |
| Pályalélektani alapfogalmak | 143 |
| Önismeret, pályaismeret és igényszint a pályaválasz tásban | 146 |
| A pályaelképzelés alakulása, változása | 148 |
| A pályaválasztási tanácsadás rendszere, módszerei | 151 |
| Esetelemzések | 153 |
| A pszichológia fő kutatási és alkalmazási területei | 159 |
| A tudományos kutatás és az eredmények alkalmazásának egysége | 159 |
| A pszichológia fő kutatásai és alkalmazási területei I. | 161 |
| A pszichológia fő kutatási és alkalmazási területei II. | 163 |
| A pszichológiai kutatás fő módszerei | 166 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.