| Kiadó: | Országos Pedagógiai Intézet Iskolakutatási és -fejlesztési Központja |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 74 oldal |
| Sorozatcím: | Kutatási beszámolók |
| Kötetszám: | 4 |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 30 cm x 21 cm |
| ISBN: | 963-681-990-4 |
| Előszó | 5 |
| Általános rész | 9 |
| Óvodák | 11 |
| Korai tanítás? | 13 |
| Kognitív érettség - túl korai tudatosítás | 17 |
| Ki a jó óvónő? | 20 |
| Vezetői intézkedések | 21 |
| A mese | 24 |
| Az óvodai nevelés programja | 27 |
| Környezet és nevelés | 30 |
| Iskolák | 33 |
| Az iskola és a pszichológus | 33 |
| A beiskolázás gondjai | 35 |
| A korrekciós osztályok | 37 |
| Áthelyezés (és felmentés) | 39 |
| Az első osztályban | 42 |
| Tanítson-e a szülő? - és a szülői ellenőrzés | 43 |
| Minimális cerebrális dysfunctio | 47 |
| Részkiesések, balkezesség - terápiák | 48 |
| Döntések az első osztályban | 50 |
| Osztályzás - és performációs intelligencia | 51 |
| Empátia, speciális érdeklődés, lassú érés | 53 |
| Az egyestől a verésig | 54 |
| Teljesítményhajsza - alkalmazkodás a követelményekhez | 56 |
| Specializáció? | |
| A tanórán kívül | |
| Kisdobosok, úttörők | |
| Az általános iskolai nevelés és oktatás terve | |
| Irodalom |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.