1.034.209

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Public Relations

"az uralkodás titka"

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Mercurius Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 217 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-7915-06-0
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér fotóval, ábrával illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Akár a szakirodalmat, akár a köznapi gyakorlatot tekintjük is: a Public Relations tevékenységkör eddigi hagyományos értelmezésében, mint a mikroszféra indirekt célrendszerrel rendelkező... Tovább

Előszó

Akár a szakirodalmat, akár a köznapi gyakorlatot tekintjük is: a Public Relations tevékenységkör eddigi hagyományos értelmezésében, mint a mikroszféra indirekt célrendszerrel rendelkező kommunikációs válfaja funkcionált, egyértelműen a gazdasági szférához kötődően. E kategória felfogásában és értelmezésében elkülönült a piacgazdasági és a "tiszta" tervgazdaságbeli megítélése, amely a tevékenység ideológiai töltésének és vonatkozásainak "kimunkálásában" csúcsosodott ki, elsősorban az érdekviszonyoknak a PR-hez történő párosításával. (Vagyis: a PR olyan "semleges módszeregyüttesnek" tekinthető-e, amely a piacgazdaság velejárója, s ezáltal az egyéb piaci eszközökkel együtt megkötések nélkül alkalmazható, avagy olyan politikai-ideológiai töltésű jelenség, amely a tőkés vállalatok kezében a manipuláció egyik fő eszköze, ergo nálunk: adaptálása megengedhetetlen, ill. csupán korlátozottan felhasználható!?) Vissza

Tartalom

Előszó11
Bevezetés13
A Public Relations elmélete17
A PR meghatározása17
Kommunikáció-elméleti megközelítés17
A PR a Társadalmi Kommunikáció Rendszerében23
A PR meghatározása és jellemzése40
A PR irányultsága és a célcsoportok jellemzése58
Belső PR60
Külső PR71
PR eszközei és módszerei76
A belső PR eszközei78
A külső PR eszközei84
A PR munkafolyamata és munkafázisai108
A PR-tevékenység (gyakorlati) szervezése112
A PR szervezési irányelvei112
Belső apparátussal vagy külső szakértővel?115
A PR specifikumai és funkciói120
PR valóság Magyarországon126
A hazai PR-gyakorlat néhány vizsgálat tükrében126
A vállalati dolgozók véleménye a vállalati belső PR végzéséről133
A Public Relations nemzetközi dokumentumai137
A sajtómunkáról röviden és tárgyilagosan145
A Public Relations egy vállalati PR-vezető szemével155
Amit a legfontosabb PR-eszközök kivitelezéséhez tudni kell - Nyomdatitkok169
A nyomdaipar szerepe a kommunikációban az ezredvégéig169
A nyomdatermékek típusai és funkciói a figyelemfelhívás területén172
A főbb nyomtatási eljárások és megkülönböztetésük176
Kézirat és képeredeti előkészítés179
Nyomdaipari technológiák183
A nyomathordozó (papír)201
A nyomdai megrendelés összeállítása203
Mit tenne Ön, ha ismerné a tejipar tevékenységét, a tej és tejtermékek fogyasztásának helyzetét?209
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Public Relations Public Relations Public Relations

A borító és néhány lap enyhén foltosak. Néhány lap amatőr módon javított.

Állapot:
2.940 Ft
1.470 ,-Ft 50
13 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Public Relations Public Relations
Állapot:
2.940 ,-Ft
26 pont kapható
Kosárba
konyv