| Kiadó: | Juhász Gyula Tanárképző Főiskola Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szeged |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
| Oldalszám: | 127 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrálva. 600 példányban jelent meg. |
| Bevezető gondolatok | 7 |
| Szubjektív előszó | 7 |
| A tanulócentrikus iskoláról röviden | 7 |
| Mire vállalkoztam a jegyzet megírásakor? | 9 |
| Hogyan tervezem a pedagógiai folyamatot? | 11 |
| Tevékenységeinkből | 13 |
| Észlelési fogékonyság fejlesztése | 13 |
| A különbözőség építkezési alap | 13 |
| Műveleti képességek | 19 |
| Rendszerezési képességek | 19 |
| Kombinatív képességek | 22 |
| Általános képességrendszerek | 25 |
| Értelmi képességek | 25 |
| Szociális képességek | 37 |
| Kommutatív képesség | 43 |
| Alkotóképesség | 55 |
| A tanulás szervezése | 71 |
| Tanulási helyek - tanterem | 71 |
| Kirándulások mint tanulási alkalmak | 73 |
| Motiváció | 77 |
| Ahogyan lehet segíteni | 81 |
| Közösen a különfélét? | 81 |
| Mélyíteni, mélyíteni, ameddig lehet | 84 |
| Amiről a rajzlapok beszélnek | 87 |
| Varázspálca helyett | 93 |
| "Talán, ha a tanárok elfelejtenék, hogy tanárok" | 93 |
| A tanár személyisége | 94 |
| Célképzés | 95 |
| Összegzés | 97 |
| Korlátok és lehetőségek | 98 |
| Mellékletek | 101 |
| Jegyzetek | 123 |
| Ajánlott irodalom | 125 |
| Képek jegyzéke | 131 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.