A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Tartalom
I. Történelmi áttekintés a termelésről, a forgalmazásról és a reklámról 5
II. Az eladáshelyi reklám és kapcsolata más eszközökkel, módszerekkel 9
III. Az eladás helye és a reklám 14
A reklámpszichológia néhány bolti sajátossága 14
Az eladáshelyi reklám szervezési sajátosságai 17
IV. Az eladás helyének arculata 18
Az arculat elemei és kapcsolódási pontjai 18
A bolt megjelenése 20
A névadás és annak felelőssége 20
A név funkciói 20
A kódolt testületi (bolti) nevek 21
A leíró testületi nevek 22
A hazai gyakorlat jellemzése 23
A bolt környezetének arculata 28
A bolt külső arculata 29
V. A bolt belső arculata 31
Térkialakítás - berendezés 32
Az áruhordozók 33
A jó áruhordozók kritériumai 33
Az áruk elhelyezése és bemutatása 34
Pszichológiai megfontolások 35
Az áruhoz kapcsolódó hatások 36
A technikai tényezők 36
Színek, fények, hőmérséklet 37
Egyéb belső eszközök és információk 39
VI. Az eladás helyén folytatott public relations tevékenység 43
A belső környezet szerepe 44
A külső környezet 45
A vevők 46
Az intézményi rendszer 46
A szállítók 46
Az eladás helyén folytatott PR. munka tartalmi és formai elemei 46
VII. A termelők és a kereskedelem érdekeltsége és együttműködése az eladáshelyi reklám szervezésében 47
Együttműködés és kapcsolati formák 49
A kivitelezésben résztvevők együttműködése 51
Display és attrap 52
VIII. A P O S. mint iparág 54
IX. Az eladáshelyi reklám jövője 56
X. A kirakat 58
A kirakat kialakulása
XI. A kirakat célja és jelentősége 60
XII. A kirakatberendezést befolyásoló tényezők 64
XIII. A kirakatrendezés tartalmi és formai követelményei 67
Irodalomjegyzék 81
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.