A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Reklám: Elmélet és gyakorlat (dedikált példány)

Főiskolai tankönyv/Szöveggyűjtemény

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A reklám egy olyan terület, melyhez mindenki hozzá tud szólni. Mégis, amikor valaki elmélyültebben kezd foglalkozni vele (pl. szakdolgozatot ír a reklám témakörében), rengeteg problémával... Tovább

Előszó

A reklám egy olyan terület, melyhez mindenki hozzá tud szólni. Mégis, amikor valaki elmélyültebben kezd foglalkozni vele (pl. szakdolgozatot ír a reklám témakörében), rengeteg problémával találkozik. E tantárgy keretében is ilyen nehézségek adódnak: egyetlen kurzus időtartamában nem lehet teljes, átfogó képet adni a reklámvilágról. Valószínűleg a gyakorlat mutathatja meg leginkább, hogy milyen sokrétű témáról van szó. A Reklám: elmélet és gyakorlat című szöveggyűjtemény ezt tükrözi: első felében a reklámfilozófiáról, a reklámkritikáról, a reklámjogról, és a reklámetikáról esik szó számos példával, a másodikban pedig a kapcsolódó kurzus gyakorlati feladataihoz találhatók sorvezető írások. A szöveggyűjtemény, melyet most kezében tart az olvasó, tehát arra törekedett, hogy „kettős látást" biztosítson. Egyfelől csemegézzen a meggyőző kommunikáció és a reklámelmélet néhány fejezetéből, másfelől inspiráljon egy önálló reklámtervezési szemponthálót a kreativitástól a marketingkommunikáción keresztül a modern médiatechnológia alkalmazásáig. Vissza

Tartalom

Előszó 4
I. A REKLÁM ELMÉLETE 5
BEVEZETÉS 5
Elliot Aronson - Anthony Pratkanis: A mindennapos meggyőzés lélektana 5
Zentai István - Tóth Orsolya: Mitől lesz hatásos az érvelés? 24
Brochard Bernard - Lendrevie Jacques: „Vonal feletti" és „vonal alatti"
kommunikáció (részlet) 35
Zachar Balázs: Beszélgetés a reklámról. Az áruvédjegy művészete 41
KRITIKUS SZEMMEL 48
Vértes János Andor: Az on-line marketingpiac hiánya, és egy új
reklámszemlélet jövője 48
Michelberger Miklós: Miért beteg a magyar reklám? 58
Réz András: Férfias reklámok 67
REKLÁMMOGULOK A REKLÁMRÓL 69
Oliviero Toscani: Az egyenkultúra ellen 69
David Ogilvy: Mi a baj a reklámmal? 77
REKLÁMKUTATÁS 90
Kaszás György: A kutatás. A reklámcsinálás óvszere 90
David Ogilvy: A kutatás 18 csodája? 98
Törőcsik Mária előszava a Generációk, márkák, célcsoportok c. könyv
magyar kiadásához 108
REKLÁMJOG ÉS REKLÁMETIKA 117
Kajdiné Suhajda Zsuzsanna - Kardos Lea: A hatályos magyar reklámjog 117
Kajdiné Suhajda Zsuzsanna - Kardos Lea: Tallózás az utolsó évek
reklámetikai esetei: kérdőjelei, határesetei, problémái és vétségei között 131
II. REKLÁMGYÁRTÁS 149
SORVEZETŐK A GYAKORLATI FELADATHOZ 149
Kaszás György: Kreatívok. Akinek a szürkeállománya is színes 149
Jeffrey Robinson: A névadás gyötrelmei 167
Daniel L. Yadin: Gyakorlati tervezési módszerek 182
Robbin Zeff - Brad Aronson: Az internetes reklámozás módszerei 204
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv